Week 8 en nu al zichtbaar buikje?

Hoi meiden, ik zit in de 8e week van mn zwangerschap. Dit is ons tweede kindje. En ik heb het idee dat ik nu al een buikje krijg! Bij de eerste kon ik het tot 5 maanden gewoon geheim houden!
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik moet het nog even geheim houden, maar in sommige kleding ben ik bang dat mensen het al gaan zien!
Help...

hoi fleur..ik ben ook zwanger van ons 2e kindje.ik werk met ouderen,en die kunnen zelf nu al wat zien.Ik ben al het goed is pas net 5 weken plus 2 dagen.vind je het erg dat het al zichtbaar is?haha het is juist zoiets moois,vind ik zelf hoor.geniet van deze bijzondere tijd.groetjes,karin

Hey Fleurtje

Ik heb hier ook last van hoor ik ben nu net 5 weken zwanger en bij is het ook al ietst zichtbaarder aan het worden. Zeker als het niet je eerste is word het sneller zichtbaar. Ikzelf vind het wel heel erg leuk. Vind jij het zo erg dan? Je had het geheim willen houden tot 12 weken?

Hallo Fleurtje,
ik kreeg met 8 weken ook al een buikje hoor.
Nou had ik 'mazzel' dat ik van mezelf al niet zo slank ben dus mensen dachten dat ik me een weekend had uitgeleefd met chips en snoepjes.

Ik ben toen bij H&M binnengelopen en heb wat shirts met A-lijn gekocht. Op die manier heb ik het tot 11,5 week geheim kunnen houden. Achteraf wel wat reacties van: "We hadden al zo'n vermoeden dat je een baby krijgt!"

Zelf wilde ik het ook nog geheim houden omdat bij ons de 1e echo niet heel duidelijk was. Wat je reden ook is, als je het nog even voor jezelf wilt houden dan moet je dat vooral doen!

Groet,
Amber

Hoi,

nou....inderdaad. Ik ben nu zo'n beetje 7.5 weken zwanger en ik heb echt al een buik!! Ik was voor ik zwanger werd 19 kilo afgevallen en dus slank, en dan zie je het helemaal.
Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook, toen ook zoveel afgevallen en werd toen ook zwanger. Toen kon ik het met 12 weken ook echt niet langer geheim houden...(maar toen was mijn huid natuurlijk nog veel strakker, haha, dus nog minder snel zichtbaar)

Alleen nu nog geen 8 weken ver, en ik heb nu al een buik!! Moet echt kijken wat ik aantrek 's morgens, al is het vooral eind van de middag en  's avonds zo opgezet.
Ik kan ook niet wachten totdat iedereen het kan zien, maar graag nadat we het verteld hebben rond 11, 12 weken, haha.
Heb over half uur afspraak voor counselingsgesprek en gaan dan meteen een datum prikken voor de termijnecho...dus ben benieuwd!!

groetjes Mellow

Hee meiden, bedankt voor jullie reacties. En natuurlijk ben ik supertrots op mn buikje! Alleen wil ik het voor mijn collega's en klanten nog wel even verborgen houden tot minimaal 12 weken. Ik vraag me alleen af of dat gaat werken! Ik heb een heel tenger postuur en mijn gewicht is normaal heel stabiel, dus als mensen een beetje opletten, hebben ze zo door wat er aan de hand is...
Wat me alleen zo verbaasde is dat het zoveel sneller gaat dan bij de eerste! Is het dan echt allemaal zoveel slapper geworden? Of ligt het ergens anders aan?
Succes met jullie buikjes. Als je het niet hoeft te verbergen, wees er dan maar gewoon heel blij mee!
Liefs, fleurtje

Ik liep met week 7 al weer in mijn positiebroeken, dus ik weet precies wat je bedoeld! Het voelde gewoon niet meer lekker op m'n buik. Met 12 weken hadden wij visite en die vroegen er voorzichtig naar, omdat mijn buik toen al zo zichbaar was.

Ik heb niet het idee dat mijn buik nu veel dikker is dan bij de eerste, het toonde gewoon veel sneller. Wel draag ik nu meer naar voren en bij de eerste meer rondom. Eerst een meisje, nu een jongen. Misschien hebben de bakerpraatjes toch gelijk.

Groetjes, Marisa

Hey Fleurtje

Ik ben nu ruim 16wk zwanger van de 2de maar had ook al wel met 8wk
een behoorlijk buikje.Ik heb vorige week wat positiekleding gekocht want
het ging niet meer.HIHIHI.
Ben nog niet aangekomen 2kilo minder maar voel me soms zo vol en opblazen.
Het schijnt normaal te zijn bij een 2de.Mijn baarmoeder staat ook al hoger als normaal.
Ik heb in het begin toch maar iets wijder kleding aangedaan omdat ik ook nog niet wou
dat mensen het zagen.Heb al 4 miskramen gehad dus ik wou nu ook zeker zijn dat alles
goed was voor het zichtbaar was voor anderen.
Hopelijk kun je het nog even verborgen houden en zo niet dan vragen ze vanzelf.

Groetjes anita

Terug
Bovenaan