Week erbij en kwaaltjes verergeren

Hebben meer meiden dit?
Hoe verder ik raak ik mijn zwangerschap hoe meer ik last krijg van de kwaaltjes..
Waar ik eerst nog gewoon alleen niet tegen bepaalde luchtjes en een boterham kon, heb ik het nu met bijna al het eten..
Heb ik trek, dan maak ik het klaar en dan kan het 2 kanten op of ik heb geen trek meer en word al misselijk bij het idee dat te moeten eten en geef over of ik eet wel maar zit met zo vol. Gevolg ( ik weet het kan geen kwaad en ik heb genoeg reservres ;)) 5 kg afgevallen.
Moe ben ik met vlagen, vooral bij onregelmatige diensten, afgelopen weekend ( als het goed is) voorlopig mijn laatste nachtdiensten gedraaid.
Maar terugkomen in een knap ritme lijkt wel niet te lukken, uitslapen tot de middag is eerder regel geworden dan uitzondering, de afgelopen weken.
En mijn darmen die waren in het begin vertraagd, ging een periode goed, maar ook die spelen weer op.. Wordt er niet goed van.
Ik weet wel ik doe het allemaal voor onze grote hartenwens, die iedere week weer een week dichter bij komt. Maar die mooie roze wolk die er was na de test, daar ben ik toch keihard vanaf gevallen.. Ik vind dit allemaal niet leuk. Zo dat lucht een beetje op.. Nu maar hopen dat het na de 12 weken wat afneemt en dat het met 16 weken over is.. Ben nu 10 dus gaat de goede kant op..!
Bedankt, voor het lezen van mijn klaagzang!

Heel herkenbaar. Is ook helemaal niet leuk, al die kwaaltjes! Maar helaas hoort het erbij...
Bij de eerste was ik met twaalf weken op slag niet meer misselijk, dus hoop dat me dat nu ook gegund is.
Heel veel sterkte in ieder geval, hoop dat je je snel beter voelt!

Heel herkenbaar!! Soms nog misselijk, heb daar wel tabletten voor gekregen die best aardig helpen. Af en toe buikkrampen en rugpijn, moeeeeeee, wisselende eetlust en emotioneel..

Sterkte met de klachten, hopelijk nemen ze elke week een beetje af!!

Ook ik draai onregelmatige diensten omdat ik in de zorg werk en heb net mijn 1e nachtdienst achter de rug sinds ik zwanger ben.
Mijn buik deed zeer en was door de (over) vermoeidheid ook extreem misselijk. Ik dacht als ik ga slapen gaat het wel over maar helaas de ochtendmisselijkheid is dus echt aanwezig.
Gelukkig begint het nu pas en ben al 9 weken dus het had erger gekunt.

Maar slapen/ goede nachtrust is hier al 6 mnd (eigenlijk al langer gezien de laatste weken zwangerschap ook een hel waren) al heel erg ver te zoeken. De kleine slaapt nog steeds niet door dus word elke dag een beetje meer moe. Gelukkig volgende week aan het eind van de week lekker 2 weekjes vrij en kan ik heerlijk bijtanken!!!

ook al mag ik deze zwangerschap echt niet klagen...ik heb namelijk bijna geen kwaaltjes...moet ik wel toegeven dat ik me sinds een week toch echt wat minder voel, af en toe een vlaag misselijkheid, trage stoelgang en vooral errug moe...

Terug
Bovenaan