Week na eiersprong innestel of menstruatie?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden. Bijna een jaar geleden is bij mij pcos vast gesteld. Na 10 kilo af te vallen kreeg ik uit eindelijk mijn menstruatie opgang en regelmatig.(Sinds decemeber).</p><p>Ik gebruik een app om alles bij te houden en wat ik zie is dat ik altijd 5 dagen + te laat ongesteld wordt volgens de app. Ondanks dat ik 5 dagen + te laat ben is het toch regelmatig voor mij en weet ik wanneer ik moet klussen.</p><p>Ik ben sinds een maand aan het strippen om te kijken naar mijn ovulatie. Ik zou volgens de app 1 april een eiersprong krijgen maar uit de ovulatie test van clear blue kwam er niks uit. Uit eindelijk op 7 april kreeg ik een smiley.. ik voelde die avond ook diverse steken in mijn lies etc.. dus ik voelde het ook echt..</p><p>Week later (15 april) kreeg ik bruin bloed dat was eerste instantie weinig maar naar mate de dag werd het meer bruin bloed met stolsels zo en dan de volgende dag (gisteren) was het rood met stolstels en vandaag heel klein beetje bruin. Het gekke van is dat ik alleen bij het afvegen veel "bloed" aanwezig was maar niks in mijn maandverband. Voor ik ongesteld wordt normaal gesproken ben ik de dag daarvoor heel moe en ervaar ik tijdens de menstruatie veel buikpijn. Dit is niet het geval alleen gisteren paar zeurende steken maar niet wat ik normaal ervaar als ik ongesteld ben..  ik ben altijd 5 dagen ongesteld en de 2e en 3e dag is het een soort bloedbad. Ik heb gisteren ultra vroege zwangerschap test gebruikt van clear blue deze gaf negatief aan. </p><p>Wat denken jullie wat het is?</p><p>Aangezien ik nooit in al die jaren eerdere ongesteld ben geworden maar altijd te laat of zelfs 2 a 3 maanden niet ongesteld.</p><p>Ik maak mezelf zo gek.. </p><p>Sorry dat ik jullie belast.</p>
 
Tja het kan 2 kanten op.
Maar ik denk dat een zwangerschap test je over een week meer kan vertellen als het bij dit beetje bloed blijft.
Succes hopelijk heb je een positieve test volgende week ?
 
Wat bedoel je met dat de app altijd aangeeft dat je 5 dagen te laat bent? Niet iedereen heefft een cyclus van 28 dagen, de een zit op 24 en de ander op 33 etc. Dus als je altijd ‘5 dagen laat bent’ dan ben je gewoon normaal regulair voor jouw doen en dus niet overtijd. En dan klopt het dus ook dat je eisprong later is dan de app aan geeft. Ik weet niet welke app je gebruikt, maar meestal als je invult wanneer je ongesteld wordt, dan past de app zich automatisch daarop aan bij het berekenen van de volgende cyclus. Waarbij wel gezegd moet worden dat de app dus altijd minder accuraat is dan ovulatietesten
 
Hey,
 
Innestelingsbloeding geeft normaal geen stolsels.. Bruine afscheiding of licht roze tot donker rode lichte afscheiding. Idd heel verwarrend. Op de app moet je je begin van je laatste menstruatie invullen. Vervolgens krijg je te zien welke je vruchtbare dagen zijn. Eventjes wachten en een aantal dagen opnieuw testen. Ik zit op de app krijg de baby. Ik voel mijn eisprong maar ik heb de app genomen omdat je alles mooi kunt volgen. Ik heb maandag 25/4 mijn eisprong gehad. Alleen had ik 2 dagen pijn aan mijn rechter follikel. Dus het juiste moment weet ik niet exact. De pijn is pas gestopt dinsdag namiddag. Normaal als het eitje gesprongen is stopt de pijn. Maar de pijn was al begonnen maandag om 17u. En eindigde dinsdag namiddag. Volgens de app was mijn eisprong 25/4. We hebben sex gehad op zaterdag en dinsdagochtend. Gisteren zou mijn innesteling gebeuren en voelde ik kleine lichte krampen. Vandaag ook. Ik moet nog wachten met testen tot 10 mei. Vroeger wil ik persoonlijk niet testen ondanks mijn ongeduld. Ik durf niet goed omdat ik bang heb dat het uiteindelijk toch misloopt. Dit is onze 1ste ronde na verwijderen spiraal. Ik heb eerst gewacht tot mijn menstruatie normaal was. Want het spiraal is er al uit sinds 15 maart. 11 april had ik een normale menstruatie. 25/4 eisprong, 30/4 innesteling die kan duren tot 4/5. Voor mij is het eventjes wachten nog. 
Ik wens je alvast veel geluk en hopelijk ben je alsnog zwanger.
 
Terug
Bovenaan