Week na eisprobg duidelijk 2e streep

<p>Hoi dames,</p><p>Ik heb al 2 dagen menstruatie krampen! Nu heb ik vorige week woensdag en donderdag een smiley op me ovulatie testen gehad! Maar ik dacht net goh laat ik eens een ovu testje doen vanwege die krampen! Nu gaf die toch een goede streep maar niet zo duidelijk als een positieve test. Blijf je na je eisprong nog lang het hormoon houden? Ik weet niet of nu de innesteling eventueel kan zijn</p>

Hoe zien de testen er normaalgesproken uit als ze negatief zijn? Dat is denk ik de beste vergelijking die je kunt maken. De hormoonpiek waarop getest wordt, neemt binnen een dag ofzo echt weer drastisch af. Echter had ik eigenlijk altijd wel een lijntje op mijn ovutesten, ook ruim voor mijn echte ovulatie. Ik heb nooit erna getest, maar ik neem aan dat dat vergelijkbaar is.

Het kan zo zijn dat een ovulatietest reageert op het zwangerschapshormoon, al is na 1 week al wel heel vroeg. Ik zeg nooit nooit, natuurlijk, en zal voor je duimen ;)

Ik heb vorige week ook eerst een ovulatietest gedaan, voordat ik een zwangerschapstest deed. Dit was 10 dagen na mijn ovulatie. Voelde minder eng (wat natuurlijk belachelijk is haha). Deze was helemaal positief en daarna de zwangerschapstest ook! 

Dus.. wellicht toch het opbouwen van HCG? 

De innesteling kan toch nog niet geweest zijn? 
Ik heb kruidvat 2v5 liggen dus misschien ga ik morgen testen! Heb heel sterk het idee dat ik zwanger ben en mijn man ook! 

Terug
Bovenaan