week na eisprong al ongesteld

Hoi hoi, ik ben al 2x een week na mn eisprong ongsteld geworden. Ik wwet wanneer mn ei is omdat ik ovulatietesten gebruik. Ik lees dat het normaal 2 weken is. iemand van jullie hier ervaring mee?

Bij mij niet al na een week maar wel na 12 dagen.
Ik dacht ook altijd dat het 14 dagen moet zijn maar heb toen ook een oproepje hier geplaatst en er zijn meer meiden die niet naar 14 dagen ongesteld worden maar veel eerder.

Een week lijkt me trouwens wel erg kort, Misschien dat je huisarts weet hoe of wat?

Groetjes Marieke

Hoi Herma,

Met deze vraag zit ik ook, nooit eerder gehad, totdat ik zwanger wilde worden (de eerste keer werd ik  na de derde dag bruinverlies gewoon ongesteld, veel vroeger dan normaal).  Misschien was dat dan een hele vroege mk.
Ik heb nu bruinverlies vanaf eergisteren (begon ook een hele week voor mijn nod)  en hoop dat het een innesteling is, ik voel me wel zwanger dus wie weet.  Spannend dus.
Maar heb jij echt veel bloedverlies of kan het bij jou ook een innesteling zijn? In ieder geval veel succes met zwanger worden, en hopelijk krijg je meer antwoorden, want ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.
Groetjes Gwen

Hoi mamaron, ik weet zeker dat t mn menstruatie is ja, krijg de avond ervoor ongesteldheidskrampen die dan 2 dagen aanhouden en heb ook echt 4 dagen maandverband nodig.   Groetjes

Hoi,

ik kan je geruststellen, het kan heel goed dat je 1 wk na je ei al ongi wordt.
Dat is bij iedereen verschillend. Die 14 dagen zijn enkel een gemiddelde.
Het maakt voor het zwanger worden niets uit. Tenminste als je van die ovutesten gebruikt. Want als je een late eisprong hebt en je weet dat niet, dan kun je dus telkens te laat zijn met klussen.
Ook ik had een late eisprong maar ben ook met behulp van ovutesten (digitale van CB) de 2e ronde zwanger geworden. En dat na 15 jaar pilgebruik en op een leeftijd van 32 jaar.
Dus, no worries! Gewoon lekker blijven klussen!

liefs, prinses

hoi herma,

en miss ook voor de andere vroege ongie meiden, wil jullie nietverontrusten, maar heb ergens gelezen en weet niet zo gou   meer waar. Dat wanneer je zo kort na je ovulatie al ongesteld word je (bevruchte) ei niet goed kan innestellen. Doordat deze periode te kort is heeft een zwangerschap niet tot weinig kans van slagen.

Als blijkt dat dit je normale cyclus is zal ik eens informeren bij je HA die heeft er namelijk meer verstand van als ik. Miss. dat die je dan doorstuurt naar een gyn, want die kan met medicatie je cyclus langer maken.

Ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik het bij het juiste eind heb, dit is wat ik toen heb gehoord/gelezen toen ik zelf bezig was zwanger te worden, wat dus ook gelukt is.

ik wens iedereen succes en ik hoop dat het allemaal mag lukken.

gr. Bambi

Thanx Princes! Ja inderdaad ik heb een late eisprong dat wist ik niet voordat ik ovulatietesten ging gebruiken 2 maanden geledn. Dacht altijd dat mn ei eerder was en heb m dus steeds gemist. Ik wou dat ik die dingen veel eerder had gebruikt want nu pas, na een maand of 9 heb ik inzicht in mn cyclus. Heb wel (gelukkig) een vrij korte cyclus van 25 dagen,dat maakt dat ik op jaartermijn meer kansen heb.

Terug
Bovenaan