Week na miskraam nog hoge temperatuur

Hallo,

Nu een week na mijn miskraam is mijn temperatuur nog steeds hoog.. jullie hier ervaring mee ? Kan ik dan nog wel een eisprong krijgen ? Hij is normaal 36.4 nu 36.7 wat hij normaal na een eisprong is. Zwanger is hij 37…
 
Ik heb geen ervaringen met temperaturen, maar na een miskraam kan je cyclus wel van slag zijn. Moeilijk om te zeggen wanneer je weer een eisprong gaat krijgen. Is je zwangerschapstest alweer negatief? Want dan zou je ovulatietesten kunnen gebruiken
 
Hoi, ik heb mijn temp na de miskraam ook gelijk weer gemeten. Bij mij was hij ook nog een hele tijd hoog. Op een gegeven moment ging hij wel weer naar beneden. Maar dat duurde wel een tijd. Had ook lang bloedverlies. Wanneer het bloeden bij mij bijna gestopt was, was mijn temp ook weer laag en ongeveer een week na het bloed verlies had ik weer een eisprong gevonden door tempraturen. Het is natuurlijk bij iedereen anders, maar verwacht wel dat de temp bij jou ook nog moet dalen. Of heb je al een duidelijke daling gehad een paar dagen lang? Dan kan je natuurlijk gewoon weer je ei krijgen. 
 
36.7 is een prima temp hoor. Zou me geen zorgen maken. Ik heb het nooit bij gehouden...... je hormonen zijn uit balans dus ook niet gek als het anders dan anders is.
 
Wat is je vraag precies? Want je temperatuur is dood normaal. Wil je graag een eisprong al zo snel? Want als je vraag is of dat kan.. ja dat kan. Ik ben tot 2x toe gelijk na een mk zwanger geworden. Raad ik dit aan.. niet persee. Ben nu 31 weken en super dankbaar maar terug kijkend had eerst verwerken van mijn mk ook geen kwaad gekund.
 
Hoi!