Week na NOD nog negatieve test

<p>Hoi hoi.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Al een week overtijd en nog steeds een negatieve test. Ik heb wel al een aantal dagen gevoeligge borsten en soms wat krampjes. Ik heb in Februari een miskraam gehad met 8 weken. En voor die tijd voelde ik eigelijk het zelfde als nu. Zelf denk ik dat ik zwanger ben. Maar toch geeft de test aan dat het niet zo is. Houd mijn lichaam mij voor de gek, of moet ik nog geduld hebben? </p><p>Zeer frustrerend dit..</p><p> </p>
 
Hoi Neeltje 
Ik ben vandaag 13 dagen over tijd en nog steeds negatieve test. elke avond hele bolle opgezette buik. met vlagen niet lekker en misselijk af en toe pijn aan mijn borsten en het idee dat ze veranderen. ik ben afgelopen donderdag bij de HA geweest. omdat ik 2 dagen koorts heb gehad met een keel ontsteking kan het zijn dat ik later ongesteld wordt of een ronde oversla. het kan dus zijn dat er iets speelt waardoor het uitblijft wel moet ik af en toe test blijven doen en als ik de eerst volgende keer dat ik ongesteld zou moeten worden het nog niet ben moet ik terug komen voor een bloed onderzoek. zelf heb ik ook het idee zwang er te zijn helemaal door die bolle opgezette buik elke avond terwijl ik normaal naar de wc kan. maar helaas zit er weer niets anders op dan wachten. sterkte hoor hoop voor je dat het wel raak is 
 
Terug
Bovenaan