Week over tijd, Carnaval komend weekend!

Hallo allemaal,

Wij zijn met de kerst gestopt met anticonceptie, zo van we zien wel wat er gebeurd..

Nou had ik dus vorige week zondag ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog niet! Di, Vr en vanmorgen en test gedaan, allemaal negatief!

Vanmorgen de huisarts gebeld, advies van de HA; nog een week afwachten, het kan gebeuren dat menstruatie 2 weken uitblijft. Over week opnieuw testen. Maar ik moet er wel rekening mee houden dat een zwangerschap dus nog wel mogelijk is..

Ik vind die onzekerheid echt niet leuk! Komend weekend is carnaval, nou is dat zonder drankje natuurlijk geen probleem..

Maar hossen, swingen en een drankje is natuurlijk ook erg lekker!

Nou zit is eraan te denken om zaterdagochtend nog een x te testen en dat dat de doorslag maar moet geven..

Hebben jullie misschien nog andere tips?

 
Bij mij was ik gewoon ongesteld geworden en had ik 2 negatieve testen pas week 6 positief getest en nu een dochter van bijna 6. Succes !!!
Dus het kan.
Liefs
 
Ik zou nog een keer extra testen en indien nog negatief en geen ongesteldheid het zekere voor het onzekere nemen. Je kunt toch wel carnaval vieren maar dan toch voorzichtig zijn en geen alcohol drinken. Als goede smoes Kun je altijd de griepepidemie gebruiken 
 
 
Terug
Bovenaan