Week over tijd

Hi,

Begin december heb ik mijn spiraal laten verwijderen, 13 dec ben ik ongesteld geworden en 27 dec mijn vruchtbaarheidspiek. Ik had verwacht om 10 januari ongesteld te worden maar ben tot nu nog niet ongesteld. Ik heb al meerdere testen gedaan maar alles is negatief.. Kan ik toch zwanger zijn of is mijn cyclus nog in de war door het verwijderen van mijn spiraal?

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Hi,

Begin december heb ik mijn spiraal laten verwijderen, 13 dec ben ik ongesteld geworden en 27 dec mijn vruchtbaarheidspiek. Ik had verwacht om 10 januari ongesteld te worden maar ben tot nu nog niet ongesteld. Ik heb al meerdere testen gedaan maar alles is negatief.. Kan ik toch zwanger zijn of is mijn cyclus nog in de war door het verwijderen van mijn spiraal?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja ik snap je! Ik heb ook last van dat mijn cyclus in de war is ik weet ook niet wanneer ik moet testen je mag me ook altijd een pb sturen!
 
Ik heb zelf geen spiraal laten verwijderen.. weet niet of je koper spiraal had of hormoon spiraal.. ook daar zit verschil in.. en als je 27 dec je piek had.. dan zou je nu ondertussen denk ik toch wel een positieve test moete hebben gehad ( als je zwanger zou zijn) want je bent zeker verder als 14 dagen na ovulatie..
 
Heb je altijd een cyclus van 28 dagen gehad? En hoe heb je je piek berekend? Had je een positieve ovulatietest? Of heb je gewoon twee weken teruggerekend van je verwachte ongesteldheid?

Het kan best dat je zwanger bent, iemand vertelde mij laatst dat ze bij allebei haar kinderen de eerste dagen na NOD steeds negatief testte. Maar het kan ook zijn dat je piek gewoon wat later viel deze keer.
 
Je hebt hormonale anticonceptie gebruikt dus het ziet er naar uit dat je hormoonhuishouding weer op orde moet komen. Geef het de tijd.
 
Is die piek een berekening of een uitkomst van de ovulatietest?

In het eerste geval kan ik me goed indenken dat dit nog niet helemaal klopt en het wat later valt. In dat geval schuift je NOD ook op. Bij veel vrouwen duurt het even voordat ze weer regelmatige cyclus hebben na stoppen van anticonceptie.

Als je je LH piek hebt gemeten op de 27e dan zou ik toch nog even afwachten. Een iets langere luteale fase misschien.
 
Je hebt hormonale anticonceptie gebruikt dus het ziet er naar uit dat je hormoonhuishouding weer op orde moet komen. Geef het de tijd.
Dit was het inderdaad. Op dit moment nog niet zwanger, we kunnen vanaf dit weekend weer proberen dus weer spannend
 
Terug
Bovenaan