week overtijd!!41 wk

A

Anoniem

Guest
hoi meiden!!

hier helaas ook nog steeds geen baby
begin nu toch aardg mijn gedud te verliezen!!
vanaf zaterdag gaan ze me proberen om de dag te strippen en anders met 42 wk moet ik me melden in het ziekenhuis
en ik doe het in mn broek als ik denk dat ik ingeleid zou moeten worden
sids 2 dagen wel s avonds en s nachts wat lichte menstuatie klachten en beetje slijm maar niets spannend wat om weeen lijkt zoals ik jullie allemaal hoor en zie schirjven
wat moet ik nou/??//

groetjes tineke

Helaas is het enige antwoord dat ik je kan geven: wachten wachten wachten....
Al hoop ik voor je dat t niet al te lang meer gaat duren...
En dat je geen voortekenen hebt hoeft niets te betekenen: die had ik bij mijn eerste ook niet tot aan de weeen die uiteindelijk tot de bevalling hebben geleid.
Nu loop ik al sinds 36w met voortekenen rond, maar ook hier nog geen baby: dus het zegt allemaal niets...
Ik hoop voor je dat het stripen helpt en dat je nog op de 'natuurlijke' manier mag bevallen!

Liefs Nika (39w4)

hoi
ja i hoop ook echt op een natuurlijke bevalling.....
valt niet mee dat wchten

x

Haai, hier nog één! Precies één week over tijd.

In het ziekenhuis wachten ze tegenwoordig tot 43 weken is mij van de week verteld.

Wat mij betreft jammer; als de baby er volgende week donderdag nog niet is hadden ze van mij m'n vliezen wel mogen breken hoor! Klaar er mee! De boel is toch al rijp.

Zolang ze maar niet aankomen met weeën opwekkers, dat lijkt me dus weer niets!

Groetjes en sterkte nog even!

ps ik kom net bij de schoonheidsspecialiaste vandaan. Allemachtig prachtig, wat voel ik mij daar stukken beter door!
Even lekker ontspannen en aan iets anders denken!

HOI GABRIELLE

is het vragen of ze de vliezen breken een optie?
gebeurt dat vaker? , ik doe het allemaal voor het eerst dus slik elk beleid voor zoete koek helaas
maar las ik nou goed dat het bij jou wel aan het rommelen is??
succes meid en we houdenen elkaar op dehoogte
mmm misschien moet ik me ook maar eens laten verwennen

xx

Terug
Bovenaan