Week overtijd & koorts, en negatieve testen :-(

BOTW

New member
<p>01-2016 gestopt met de pil, gaf meteen een regelmatige cyclus. Helaas is dat sinds Mei ineens onregelmatig.</p><p>normale cyclus 28-30dagen, en in Mei was ik opeens op dag 13 ongesteld, en na 2 weken was ik alweer ongesteld..(slijmerig bloed maar wel veel. Ik dacht; ach kan eens gebeuren! </p><p>Alleen zit ik ik vandaag op dag 38 en geen bloed te zien, had alleen licht bloedverlies op dag 23 t/m 25 maar dit kon ik opvangen in een inlegkruisje.</p><p>Had na 3 dagen over tijd getest, en zaterdag alleen beiden negatief. Zondag kreeg ik ineens koorts en voelde me grieperig, verder geen symptomen.</p><p>ik maak me nu toch wel wat zorgen..</p><p>ter info: vriend (31jaar) is helaas slecht vruchtbaar heeft hij mij meteen eerlijk verteld hij heeft niet het gemiddelde aantal zwemmees maar wel bewegelijk, vandaar dat ik al op tijd gestopt was met de pil, ik (28jaar) was juist zo blij met mijn regelmatige cyclus.. voel me nu lichtelijk teleurgesteld </p><p>Hebben meer mensen dit gehad, en wanneer moet ik een dokter inlichten?</p>
 
<p>Ik heb geen ervaringen met wat je schrijft maar wel heel vervelend voor je. Je kan altijd huisarts bellen toch.. dan weet je in ieders geval wat meer! Sterkte!</p>
 
Bedankt! :) weet ondertussen nog niks meer.. zondag ineens (hoge) koorts, gelukkig was dit maandag alweer gezakt. Zal morgen contact opnemen met de huisarts, zal wel een menstruatie overslaan ofzo?! Heb dinsdag nog getest en weer negatief!?

 
na de pil heeft je lichaam. tijd nodig om te herstellen
gewoon je cyclus bij gaan houden
ik heb na de zwangerschap van de 2e ook wel maanden gehad dat ik.2 of 3 maan d niet menstrueren
soms 21 dagen
maar we hebben toch nog een 3e kindje gekregen denk eff geduld hebben en je lichaam.laten ontpillem
 
Terug
Bovenaan