<p>01-2016 gestopt met de pil, gaf meteen een regelmatige cyclus. Helaas is dat sinds Mei ineens onregelmatig.</p><p>normale cyclus 28-30dagen, en in Mei was ik opeens op dag 13 ongesteld, en na 2 weken was ik alweer ongesteld..(slijmerig bloed maar wel veel. Ik dacht; ach kan eens gebeuren! </p><p>Alleen zit ik ik vandaag op dag 38 en geen bloed te zien, had alleen licht bloedverlies op dag 23 t/m 25 maar dit kon ik opvangen in een inlegkruisje.</p><p>Had na 3 dagen over tijd getest, en zaterdag alleen beiden negatief. Zondag kreeg ik ineens koorts en voelde me grieperig, verder geen symptomen.</p><p>ik maak me nu toch wel wat zorgen..</p><p>ter info: vriend (31jaar) is helaas slecht vruchtbaar heeft hij mij meteen eerlijk verteld hij heeft niet het gemiddelde aantal zwemmees maar wel bewegelijk, vandaar dat ik al op tijd gestopt was met de pil, ik (28jaar) was juist zo blij met mijn regelmatige cyclus.. voel me nu lichtelijk teleurgesteld </p><p>Hebben meer mensen dit gehad, en wanneer moet ik een dokter inlichten?</p>