week overtijd en bruine afscheiding

ekaya

New member
hallo,

Sinds 1.5 jaar ben ik getrouwd en mijn man en ik hadden geen haast om aan kinderen te beginnen. Omdat ik 10 jaar lang de pil heb geslikt wou ik hiermee stoppen omdat ik had begrepen dat het soms een half jaar tot een jaar kan duren tot je lichaam weer zichzelf is.

Begin december 2015 gestopt met de pil. De eerste ongesteldheid kwam 4 dagen te laat, de volgende was weer 1 dag te vroeg. Nu probeer ik wel op te letten met vruchtbare dagen dan heb ik geen onbeschermde seks. Dit omdat ik mn lichaam eerst wou laten ontpillen voor ik bewust zwanger wou worden. Volgens een menstruatie app op mijn telefoon was mijn eisprong 16 feb. Op 22 feb hebben we een ongelukje gehad met de condoom. Ik had eigenlijk 1 maart ongesteld moeten worden. Heb afgelopen 5 maart een test gedaan maar die was negatief. Ik wou nog een weekje wachten met de volgende test maar toen ik zojuist naar het toilet moest zag ik bij het afvegen bruine ietwat slijmerige afscheiding. Heb al wel een paar dagen buikkrampen en misselijkheid komt in vlagen.

Ik heb geen ervaring in zwangerschappen aangezien het voor mij de eerste zou zijn. Heeft iemand enig idee wat er zou kunnen zijn.



Groetjes,

Kaya
 
Het zou of een innesteling kunnen zijn, dan zou ik over een paar dagen weer een test doen mocht je nog niet ongesteld zijn. Of je wordt ongesteld, je lichaam is natuurlijk aan het ontpillen dus kan anders reageren dan normaal. Mocht je echt heeeeel erg onzeker zijn zou ik de huisarts vragen om bloedtest. Maar ik denk dat de huisarts zal zeggen wacht nog een paar dagen. Maar het kan innesteling van het eitje zijn.



succes en hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

groetjes Linda
 
Terug
Bovenaan