Week overtijd, maar negatieve testen

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn vriend en ik zijn inmiddels 4 maanden bezig om zwanger te worden. Ik had vorige week maandag mijn NOD. Ik heb afgelopen vrijdag ('s middags) en vandaag (ochtendurine) getest, maar helaas negatief. De rode duivels blijven weg. Verder voel ik me sinds een week voor mijn NOD heel moe, heb ik meer trek, duizelig, kortademig bij inspanning, hele warme benen en gevoelige tepels. Echter, door de negatieve tests ben ik in de war en eigenlijk ook boos op mijn lichaam. Verzin ik deze symptomen? Of zouden de symptomen juist ook verklaard kunnen worden doordat ik maar niet de rode duivels krijg (en niet zwanger ben)? Sinds ik vorig jaar gestopt ben met de pil is mijn cyclusgemiddelde 32 dagen met af en toe een uitschieter naar 35 dagen. 1 keer (2e cyclus na pil) duurde 51 dagen, maar toen had ik niet de klachten die ik nu heb.</p><p>Ik heb al besloten om voorlopig niet meer te testen en alles gewoon af te wachten (ik zal zelfs opgelucht zijn als toch de rode duivels komen), maar ik wilde graag hier mijn gedachten kwijt. Behalve mijn vriend, praat ik hier met niemand over, omdat we geen verwachtingen willen scheppen. Toch heb ik behoefte aan vrouwelijke steun, omdat jullie denk ik mijn gevoelens beter kunnen begrijpen dan mijn vriend (die toch meer van het praktische is). Ben benieuwd naar jullie ervaringen :)</p>

Ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Omdat ik 1 jaar geleden gestopt ben met de pil en ik op die ene cyclus van 51 dagen in het begin na, daarna steeds cyclussen van 32-35 dagen had. Toch zou het inderdaad best kunnen. 1 jaar is ook niet eens zo lang als je bekijkt dat ik al 15 jaar de pil heb gebruikt. Bedankt voor je reactie. 

Hoi!

Ik zou gewoon even naar de doctor gaan.
Even bespreken. 51 dagen is best lang.
Geen zorgen maken gewoon even een afspraak maken ik denk dat je dat meer rust geeft!

Heel veel sterkte en groetjes

Oef, dit lijkt me echt zenuwslopend. Ik hoop dat als het niet gelukt is deze ronde, je menstruatie snel van zich laat horen. Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon behoefte hebt aan duidelijkheid. En daarnaast zou ik anders toch een afspraak maken bij de huisarts. Just to be sure.

Terug
Bovenaan