week overtijd..test negatief

A

Anoniem

Guest
Hoi,

vanochtend voor de tweede keer een test gedaan deze week. Negatief.heb een zeer slechte nacht gehad voornamelijk van de zenuwen  omdat ik vanochtend ging testen. Nu ben ik vannacht veel naar het toilet geweest en heb denk ik vier uur aan elkaar geslapen. Was om 05.40 al aan het testen was toen klaarwakker! Ga nu nergens meer vanuit maar zou toch snel ongi willen worden nu. Heb namelijk nog steeds een opgezette onderbuik( al meer als 20 dagen). Ik heb een test van DA huismerk gebruikt heeft iemand daar ervaring mee? Een vriendin zei nl dat ik cb test moet gebruiken die zou gevoeliger zijn...Ik weet niet meer zo goed wat ik met dit alles moet.....help!

Ilona

achhhhhhhh wat balen joh!! zeker omdat je natuurlijk toch hoop hebt he als je al 1 week over tijd bent...ben je al langer bezig voor een kindje of pas net?? mischien dat als je pas net bezig bent je cyclus nog niet helemaal lekker loopt?
ik heb ook DA test gebruikt en die gaf bij mij al 3 dagen voor NOD positief dus ik denk dat die wel betrouwbaar zijn...helaas voor mij na 5 weken MK.

mischien over paar daagejs nogmaals proberen te testen en anders ff bellen met HA?
vervelend voor je dat afwachten en die onzekerheid!! hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!

succes en liefs sweety

bedankt voor je reactie. Dit is onze eerste echte ronde! Hiervoor ben ik 1 maal uit mezelf ongesteld geworden precies na 28 dagen. Ik ben mezelf er ook erg van bewust dat het langer zou kunnen duren voordat ik ongesteld wordt. Heb alleen op dag 28 en 29 wel ongi krampen gehad en een sliertje bloed verloren. Tot dusver niets. Maar dit maakt mij zo aan het twijfelen

Hoelang duurde het voordat je  zwanger was  maar kreeg jij een miskraam? Testte jij na je nod ook positief of alleen ervoor? Balen joh!
Nou maar hopen dat we allemaal snel zwanger zijn...

Ilona

Hoi..

Ik heb ook zoiets raars hoor..
Was altijd heel regelmatig, zelfs nadat ik januari ben gestopt met de pil, meteen ongesteld niets aan de hand! Maar nu ben ik opeens twee keer niet ongesteld geworden.. Maar 3 testen toch negatief,  ben nu dus 36 dagen  overtijd (heet t dan nog zo ;-)  Ik vind het erg raar, omdat ik altijd zo regelmatig was..
Wij hebben twee dokters in de praktijk en de eerste zei dat ik er echt rekening mee moest houden dat ik zwanger was en de tweede zegt dat die testen zo betrouwbaar zijn dat ik gewoon niet zwanger kan zijn als die testen geen positief aan geven..
mijn tepels zijn wel wat gevoelig (echt "op t puntje" ;-) opgezette buik  en ben laatst twee keer misselijk geweest maar dat is nu twee weken geleden en heb verder nergens last van.. Vind t zo vaag..?? Dokter is nu helaas op vakantie..

Succes ermee he, ben erg benieuwd hoe t bij jullie afloopt!
Gr. Anne

Hoi Anne,

heb je nog geen bloed laten prikken

Bedankt voor je reactie. balen he

gr Ilona

Hee..
Ja irritant he, dat je niet weet waar je aan toe bent!
Wordt er erg onzeker van en blijf maar naar t toilet hollen om te kijken of er wat is.. wordt er een beetje moe van!

Weet jij al meer..?
Ik ga toch maandag denk ik maar ff de andere dokter bellen, vragen voor bloedprikken..

Groetjes Anne

cb bedoel ik clear blue test mee, sorry is natuurlijk ook onduidelijk.
nee nog geen ontdekkingen gedaan vandaag. Wel weer krampen gehad.
Mijn huisarts is op vakantie komt volgende week terug. Als ik dan nog niet een van beide heb ga ik ook even langs.

Gr Ilona

Terug
Bovenaan