Week overtijd.. zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Hoi!!

Ik moest vorige week zaterdag ongesteld worden. Heb toen maandag positief getest (heel licht streepje). In de tussentijd héél licht bloedverlies gehad, maar geen erge buikpijn of krampen. Nu vanmiddag een test gedaan en die was negatief!
Heb meteen de verloskundige gebeld en de huisarts, die adviseerd mij nog een week te wachten met testen (i.v.m de Hcg waarde). Het bloedverlies zou geen kwaad kunnen, heb al gelezen dat dit een innestelingsbloeding zou kunnen zijn.

Ik ben sinds vorige week iedere morgen misselijk, heb ineens puistjes gekregen, ben veel meer moe. Dus genoeg tekens!

Als ik zwanger zou zijn, ben ik bijna 5 weken zwanger... afwachten maar.

Is er iemand waarbij de Hcg waarde ook heel laag was/is in de eerste periode nadat je ongesteld zou moeten worden?

Ik denk inderdaad dat je zwanger bent en over een week nog een test moet doen....

Mocht het definitief zijn, alvast gefeliciteerd!

Groetjes Victory

Hey,
Ik heb ook na ander halve week pas positief getest.
Helaas mk.
Nu zit ik weer in het zelfde schuitje.
Ik had ook zaterdag mijn NOD.
Maandag getest: negatief.
Nu nog steeds geen ongi.
Als ik dinsdag nog niet ben test ik weer.

Succes!
Groetjes

Hoi... ik heb vanmorgen nog een keer getest. En deze was positief!
Alleen ging ik vervolgens naar de wc en had ik veel bloedverlies. Ik denk dat ik een miskraam ga krijgen. Want dit lijkt mij niet normaal. Ik wacht het even af.... ik ben nu bijna 5 weken zwanger.

Bij veel bloedverlies zou ik geloof ik even de doktersdienst bellen....
gewoon om even te informeren...

groetjes

@ Lauw82

Bij onze eerste had ik ook een heel laag Hcg in het begin... 3 dgn overtijd nega test en toen 11 dg later posi maar supersupersuper licht streepje maar wel te zien...! Mijn urine laten testen bij HA en het was daar ook superlicht maar wel te zien! Ik hoop voor je dat het lekker blijft zitten meis! Er zijn ook genoeg vrouwen die bloedverliezen & zwanger blijven...! wel even je HA bellen, eventjes checken ja toch? Succes & duim voor een goede afloop...

Liefs MamaSun!

(14 dgn overtijd, nog niet getest)

Als je eventueel de ha gebelt hebt zou je dan even kunnen laten weten wat die zei........... is misschien leerzaam voor de rest van ons

succes en ik duim voor je

Hoi, ik heb vanmiddag de verloskundige gebeld en die zei dat ik het moest afwachten. Het hoeft geen miskraam te betekenen. Als het wel een miskraam zou worden zou het bloedverlies ongeveer 7 tot 10 dagen gaan duren. Maar inmiddels is het bloedverlies bij mij al veel minder geworden. Ik hoop dus dat het blijft zitten!!

Fijn dat jullie meeleven!

Terug
Bovenaan