Week overtijd

Hoi

Ik heb in augustus een miskraam gehad met 6,3 weken. M'n lichaam moest echt bijkomen en het duurde een cyclus. Ik ben daarom met ovulatietest gaan gebruiken omdat ik wilde inzien wanneer m'n vruchtbare dagen zijn. Ik heb 6 dagen positief getest! (Inclusief de 72 uur) Geen idee precies wanneer m'n ei is gesprongen. Een week na m'n eerste positieve ovulatietest, heb ik een paar bloed druppels gehad (ik ben onderstelling dat het bloed was met slijm). Een dag na m'n verwachtte nodig ben ik weer een paar druppels bloed verloren (als goed is met slijm). M'n temperatuur mat ik ook maar die is nogal schommelend dus ik weet niet of ik daar vanuit kan gaan. Nu ben ik vandaag een week overtijd en toch zijn de testen negatief. Vorige keer was het binnen 5 dagen dat ze positief waren. Ik heb dezelfde symptomen als de eerste keer, maar ik snap er niks van.

Wat vinden jullie?
 
Hallo lieve meiden,
 
Hier een bezorgde en misschien wel aanstaande mama.
Ik lees hier veel tips en verhalen waarom ik nu ook mijn verhaal met jullie wil delen.
 
Ik ben sinds sept (2017) gestopt met de pil omdat wij een kinderwens hebben.
Voordat ik met de pil begon was ik regelmatig ongesteld.
De afgelopen maanden ben ik ook netjes ongesteld geworden en heb ik het op de dagen van m'n eisprong erg gezellig gehad met m'n vriend. ;)
 
Maar nu afgelopen zondag (10nov) zou ik dus ongesteld moet worden. Na 1 week en 3 negatieve zwangerschapstesten verder gebeurt er nog steeds niks.
Nu weet ik wel dat het kan zijn dat me hcg erg laag kan zijn maar ik heb dit zo laat nog nooit meegemaakt terwijl ik me er niet heel erg mee bezig wil houden omdat het anders niet lukt.
 
Kan iemand ons helpen wat we nu moeten doen moet ik gewoon geduld hebben of al de huisarts op de hoogte stellen??
En mijn grootste vraag is natuurlijk zou het echt kunnen zijn dat ik nu al zwanger ben ?? 
 
Het is echt heel vervelend want het schuift steeds meer op! 
 
Ik hoor graag jullie reacties en tips ik wordt er moedeloos van! 
 
Terug
Bovenaan