Week van te voren: bloed?

<p>Hoi iedereen, </p><p>Vanochtend op de wc zag ik wat 'spikkeltjes' bloed, ook was mijn plas een andere kleur van bloed - denk ik? -. Ik heb ook verschrikkelijke krampen in mijn buik/baarmoeder gekregen hierna; dat ik er gewoon misselijk van werd.</p><p>Ja, beginnende menstruatie waarschijnlijk, alleen is mijn NOD pas over een week of iets meer. </p><p>Ik heb ook al meer dan twee weken opgezwollen en gevoelige borsten en emotioneel onwijs stabiel. Is mijn aanloop naar de menstruatie qua symptomen dan zo lang? Ik weet het niet.. </p><p>Heeft iemand misschien enig idee? Uit ervaring of kennis? Normalerwijs is mijn menstruatie altijd op dag 38/39, geen problemen, nu op dag 32 (waarschijnlijk dan, ik weet niet of het door gaat zetten) maar heb ik al die symptomen van aankomende menstruatie ook al een flinke tijd... het is heel verwarrend en ik raak er een beetje gestrest van. </p>
 
Volgens mijn huisarts "resetten" je hormonen zich eens in de zoveel tijd.  Hierdoor kan het voorkomen dat je menstruatie ineens eerder of later komt.  Door deze schommeling in je hormonen kan je natuurlijk ook die kwaaltjes krijgen.  
 
Wat betreft je buikpijn en de kleur van je urine; laat het even testen bij de huisarts. Het zou kunnen zijn dat je een blaasontsteking hebt. Door deze blaasontsteking zou het ook kunnen dat de boel even ontregeld raakt. 
Uiteraard bestaat er ook een kans dat je zwanger bent, maar dat kan ik niet voor je testen ;-) 
Zoals je misschien wel merkt kan het door verschillende  (onschuldige) factoren komen, maar met alles raad ik je toch aan om even contact op te nemen met je huisarts. Daar zijn ze voor. 
 
Succes! 
 
Terug
Bovenaan