@ F
Operatie was wel tegengevallen voor mij, niet de uitslag maar de ingreep zelf, ik ben wat steviger en heb wat meer vet op mn buik zitten, niet dat ik dik ben, maar gewoon stevige hollandse vrouw, en doordat ik een dikke laag had konden ze moeilijk in mn buik komen dus hebben ze 2 extra sneetjes gemaakt, en doordat ze veel hadden geduwd enzo had ik een hele beurse buik naderhand, ook blauw geworden, maar gelukkig was de uitslag goed, het is inmiddels alweer ruim 3 maanden geleden, ik heb het 1 week voor mn vakantie laten doen, ik had meer last van de hechtingen als van de wondjes, wondjes stellen neits voor. Ze zeggen als je een kijkoperatie hebt laten doen dat alles goed is doorgespoeld en je meer kans hebt om zwanger te worden een aantal maanden, alleen is dat bij mij niet zo het geval geweest, of het moet volgende ronde raak zijn. Ik ga nu over 1,5 weer naar gyn. En dan ga ik vragen hoelang het nog gaat duren met het traject wat ze voor ogen hebben, want loop inmiddels ook alweer half jaar bij gyn.
Al met al een heel verhaal, maar ik zou zeggen ik ervaar het weer anders dan iemand anders, ik heb alleen last gehad van beurse buik, maar niet van sneetjes en dergelijke. En een week later zat ik gewoon vrolijk in Frankrijk.
Ik hoop dat het voor jou meevalt en dat de uitslag goed is.
Succes en we horen het wel.
Gr Wendy