week voor NOD, lagerugpijn, buikpijn,misselijk

hoi dames

ik had 1 mei mijn laatste menstruatie. keurig regelmatig.
vorige week vrijdag had ik een positieve cb ovulatie test. daarna natuurlijk geknutseld!

gisteren was een rare dag. werd wakker en kon niet fijn op mijn buik liggen.
stond er eerst niet zo bij stil , maar de rest van de dag was ik anders dan anders.
tuurlijk wil ik graag zwanger worden, maar had toch echt een rare lage rugpijn, vlagen van misselijk, en een soort van ongiekrampen, maar dan lichter.

ook heb   ik sinds de afgelopen dagen overal pukkeltjes. die heb ik anders nooit..

zijn er dames die bekend zijn met dit soort klachtjes?

volgende week dinsdag is mijn NOD.

groetjes lievebeestje

oja, heb geen bloed verloren....zou het dan toch een innesteling geweest kunnen zijn?
of moet je dan altijd bloed verliezen?

vandaag is dat rare gevoel nog niet helemaal weg..

Hoi

Vijf dagen na mijn eisprong had ik ook last van lichte ongikrampen en had ik last van mijn rug. Ik vond dat vreemd omdat ik dat de vorige maand niet had. Dacht zelf ook dat het misschien een innestelingspijn was. De een zegt ja je kunt het voelen en de ander zegt daar merk je niks van. Het is natuurlijk gissen en de enige antwoord is eigen 14 dagen later. Als je blijkt zwanger te zijn dat kun je zeggen van ja ik heb het gevoeld. Ik weet het niet. Ik heb aankomende dinsdag 21 mei mijn NOD zal eens zien of het zo is geweest.
Nee je hoeft absoluut geen bloed te verliezen hoor bij een innesteling. Bij mijn vorige twee zwangerschappen het ik ook geen bloed verloren. Wel bij de tweede zwangerschap in de 6e week.
Hoop voor jou en voor mij dat dit wel een innestelingspijn is geweest.

Groetjes Sharine

Hoi,
Ik loop precies 2 dagen na jou. NOD is 31 mei... Ik heb vandaag ook n weeïge gevoel en viezige smaal in mn mond.... Ik probeer hier niks achter te zoeken, maar vind dat wel lastig... Het is gisteravond erg laat geworden en heb dus weinig slaap gehad. Denk eerder dat het daar aan ligt.
Maar het is zoals Sharine zegt, je weet het pas zodra je getest hebt. We zullen dus nog ff moeten wachten voor we weten of deze signalen iets betekenen...

Groetjes Anoek

hoi dames

bedankt voor jullie reactie's ach natuurlijk kan ik er niks mee, maar was gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen. je hebt pas echt zekerheid als je idd positief test.

maar het is zo lekker om even van je af te praten!

Hoi ik heb een vraagje ik had mijn cyclus op 22 juni en  op die dag geklust     heb paar dagen na mijn cylcus last van me onderbuik en vermoeidheid en rugpijn kan ik zwanger zijn?

Terug
Bovenaan