week voor NOD...vage klachten

A

Anoniem

Guest
Nou, het wordt toch wel weer spannend hoor.
Ronde 24 inmiddels, voor een eerste kindje, en nu dus een week voor m 'n NOD.
Eigenlijk de hele week wel wat gerommel in m 'n buik, en iets dat ik het beste kan omschrijven als speldeprikjes onderin m 'n buik.   Ook ben ik erg emotioneel, erg snel huilen dus (maar dat kan ook van de hormonen die ik gebruik komen).
Verder moet ik volgens mij ook erg vaak plassen op een dag, en ook   vannacht ben ik geloof ik drie keer naar de wc geweest.
Ik heb ook soms het idee dat ik m 'n borsten voel, maar dat is niet constant. Ik vraag me trouwens wel eens af of het hebben van pijnlijke borsten tijdens een zwangerschap erger of juist minder erg is als je kleine borsten hebt. Zelf heb ik een C cup. Zal natuurlijk zowiezo wel per persoon verschillen. Heb vanmorgen een beetje in huis gepoetst, niet echt druk geweest dus, maar voel me nu wel aardig moe.

Nou, nog een week wachten. weet niet zeker of ik vrijdag of zaterdag m 'n nod heb. Ik gebruik clomid en pregnyl, maar de ochtend dat ik wilde gaan spuiten met pregnyl voelde ik voor die tijd een flinke steek onderin m 'n buik, had dus het idee dat het de eisprong was. Heb die dag nog wel gespoten met pregnyl, en had ook zondagavond (waarop m 'n eisprong dus eigenlijk zou moeten zijn na de pregnyl) ontzettende steken onderin m 'n buik. Weet het dus echt niet.
Geduld geduld geduld, tja, dat heb ik niet meer zoveel
Groet, MOON

Hoi

Ik heb ook een een kleine week vage klachten waar je net niks van kan maken
Ook een week voor mijn nod ( 24 juli), eigenlijk begon het al vlak na mijn eisprong.
Heb gevoelige borsten zonder eraan te komen, duizelig, zwaar gvoel in mijn buik, opgeblazen en volgens mij heb ik mijn innesteling gevoelt (16 juli) eisprong was ( 10 juli)
En natuurlijk het gevoel dat me zegt dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn!!
Ben zo bang dat het uiteindelijk niet zo is of dat ik schijnzwanger ben.
Ben benieuwd of ik kan wachten met testen tot donderdag
Wil je veel succes en geduld wensen!!
Laat je even weten hoe het afgelopen is ??

Veel liefs mama2006

Jeetjemina Moon! Ronde 24 alweer........
Wat je beschrijft had ik ook zo vlak na mijn eisprong........maar inmiddels weet je helaas ook al dat het allemaal niets kan betekenen of juist alles............
Ik duim met mijn hele hebben en houwen voor je, en dat is tegenwoordig nogal wat.......met al die kilo's......

Liefs Rimke
34 weken zwanger.

Hoi

Ik lees nou pas ronde 24, jeetje wat moet je een geduld opbrengen meid
( heb je mij met mijn  2e ronde).
Ik heb over mijn 1e kindje 9 maand gedaan, dus ik mag totaal niet klagen!!

Ben benieuwd hoe het met ons afloopt deze week

Mama2006

Hai Moon

Ik heb eigenlijk precies dezelfde klachten als jou.
Vooral de pijnlijke borsten en het erg veel plassen.
Ben ik net naar de wc geweest heb ik al weer druk op mn blaas.
Terwijl ik voor de pil nooit veel hoefd te plassen en al helemaal s' nachts niet.
Mijn NOD is aanstaande maandag de 21e. Heb nog niet een test gedaan we w88 gewoon tot maandag.
Jij ook heel veel succes!! Zal duimen!

gr Janien

Hee hallo,

Ik heb ook al van die vage klachten.
Ik voel al een tijdje iets dwarelen in mn baarmoeder. Ik weet niet hoe een innesteling voelt maar afgelopen dinsdag had ik echt buikpijn daar, een beetje menstruatie achtige pijn, ik ben heel vaak naar de wc gegaan om te kijken of ik misschien ongesteld was geworden, maar dat was het niet.
Misschien dat ik morgen ga testen, ik voel dat namelijk nu ongeveer 2 weken en ik dacht dat je na 2 weken kunt gaan testen.
Wat moet jij een geduld hebben zeg!! Ik hoop echt voor je dat het nu raak is, wanneer kun jij gaan testen?

Groetjes, risje

Hoi meiden,
Bedankt voor jullie reacties. Tja, al die klachten, ik weet inmiddels maar al te goed dat je lichaam je verschrikkelijk voor de gek kan houden, maar ja...iedere maand heb je ook wel een beetje hoop dat het toch een keer gaat lukken.
Hier blijven de vage klachten aanwezig. Ik heb trouwens ook erg veel last van afscheiding (als sinds een paar dagen na m 'n eisprong)
Hoe is het bij jullie?? Een van jullie kan vandaag testen...ben benieuwd?
Nog een paar dagen wachten tot m 'n nod, en ook krijg ik dan lekker vakantie...
Groet, MOON

Terug
Bovenaan