week voor NOD

Hallo meiden,

Ik zit vandaag een week voor mijn NOD (23 augustus). Het blijft altijd weer een spannende maar ook moeilijke week. Ik wil er helemaal niet mee bezig zijn, maar toch moet ik er veel aan denken. Het is echt om soms gek van te worden. Vooral dus deze week: aftellen, hopen, bidden, etc.

Vorige maand lukte het me zo goed om er niet (zoveel) mee bezig te zijn en toen voelde ik ook helemaal niets. Nu lijk ik weer van alles te voelen. Maar ik weet inmiddels dat dat helemaal niets zegt. Dus de signalen negeer ik en maak me op voor een spannende week.

Succes allemaal.

Liefs,
Anne

Hoi Anne,
Heel toevallig moet ik ook de 23ste mijn NOD hebben en heb het er net als jou heel moeilijk mee het los te laten. Ik kan het gewoon niet negeren ookal zou ik dat heel erg graag willen. Wat duurt zo'n week toch lang he. Ik leef in ieder geval met je mee! Samen aftellen. Sterkte en heel veel succes, ik hoop op een goed berichtje over anderhalve week!

Liefs Els

Hoi lieve Anne,

Ben ik weer eventjes...
Ik duim flink voor je dat je niet ongi wordt meid! Ik weet hoe spannend het kan zijn, zo richting je nod.
Hopelijk kom je het weekend lekker ontspannend door en blijven de red devils nu eens voorlopig weg!
Ik heb na jouw NOD een spannend dagje, dan hebben we onze IVF intake....ben heel benieuwd of we snel na onze vakantie mogen beginnen!

liefs, Suus

Terug
Bovenaan