Weekend doorgekomen

Hoi lieve dames,

fijn om al jullie lieve reacties te lezen. Mijn man en ik hebben een vreemd weekend achter de rug. Na de echo van vrijdag waarop we hebben gezien dat we zwanger waren van een tweeling, maar waarvan er eentje helaas geen kloppend hartje heeft, hebben we een beetje wazig weekend gehad.

Vrijdag na de echo één van mijn schoonzusjes verteld dat we zwanger waren. We moesten het echt aan meer mensen kwijt (hiervoor wist alleen mijn beste vriendin nog maar dat we zwanger waren). Zaterdag mijn schoonouders gebeld en die zijn gistermiddag geweest. Ook aan hun verteld dat ze opnieuw opa en oma worden. Ze waren ontzettend blij. Kleinkind nummer 8! 's Avonds mijn drie andere schoonzussen op de hoogte gebracht. De rest van de familie en vrienden vertellen we het pas na de tweede echo. Maar volgende week gaan we met z'n allen kamperen en dan is het wel fijn als ze weten waarom we ergens op reageren.

Ik probeer om blij te zijn dat ik zwanger ben, maar ik ben toch nog steeds verdrietig. Ook aan mijn man merk ik dat hij niet lekker in zijn vel zit. Hopelijk kunnen we het snel een plekje geven. Mijn man kwam met het idee om een boompje te planten zodat we het kindje wel kunnen blijven herdenken. Ik denk dus dat ik vanmiddag maar een boompje ga halen bij het tuincentrum.

Toch wel lekker om zo je verhaal een beetje kwijt te kunnen. Dank jullie wel voor het luisteren :)

Liefs Silvia

Oh meid, wat een super idee om zo jullie kindje te herdenken! Tuurlijk is het moeilijk om helemaal blij te zijn.... ergens verlies je ook een kindje, al is het nog maar heel klein... Het is wel jullie kindje!

Neem je tijd om het een plekje te geven.

X

Heel veel sterkte de komende tijd! Hopelijk kunnen jullie het binnenkort een "plekje" geven en genieten van jullie zwangerschap!

Liefs PSCL

ps. ik heb vorig jaar een miskraam gehad, wij hebben de vrucht kunnen begraven op een voor ons speciale plek, dat was ook erg fijn!

Oh meid, wat een dubbel gevoel moet dat indd zijn! Vind het wel een super mooi idee om op deze manier jullie andere 'kindje' te herdenken.....mooi zo'n boompje! Denk ook dat het goed is voor jou en je man om het zo samen een plekje te geven.

Sterkte maar probeer wel te genieten van het wondertje in je buik wat in December in jullie armen ligt. Leuk dat jullie het aan familie en wat vrienden hebben verteld, zo wordt het ook steeds 'echter'.

Meis, ik denk aan je! Liefs Lynn.

Jeetje wat een dubbel gevoel voor jullie zeg... Maar wel een heel mooi idee van je man om een boompje te planten! Hopelijk kun je het een plekje geven en gaan genieten van je zwangerschap.

Liefs

Lieve Silvia,

Echt dubbel, wel een heel mooi gebaar met het plaatsen van een boompje. Probeer dit verlies een plaatsje te geven en toch ook te genieten van je zwangerschap!

Liefs

Terug
Bovenaan