A
Anoniem
Guest
Bah, ik baal echt als een stekker. Dit weekend is Siebe voor de eerste keer een heel weekend met Merijn mee naar zijn vader. Hij blijft dus ook voor de eerste keer daar slapen. Ik vind het echt helemaal niks. Ik verveel me te pletter en mis mijn kindjes ontzettend, alhoewel ik toch echt geprobeerd heb er vandaag wat van te maken. Ik heb vanochtend de bedden van de kinderen verschoond, de was weggestreken, naar een tuincentrum geweest om mijn huis weer wat op te pimpen met planten, mijn huis gepoetst en vanavond ga ik naar een vriendin en haar man om een roseetje te drinken, maar nog kan ik niet genieten van de rust die er nu in huis heerst. Sterker nog....ik voel me Remi (alleen op de wereld)!
Het vervelende is dat Mark al sinds donderdag in Zuid-Duitsland zit en pas vannacht laat terug komt. Gelukkig kan ik hem morgen wel weer zien en kunnen we misschien nog wat leuks gaan doen, wat het weekend dan toch nog een beetje goed gaat maken. Ik zal blij zijn als het morgenavond 18.30 uur is en mijn kanjers weer thuis komen. Dit is dus echt de grote negatieve keerzijde van een scheiding.......Nogmaals.....bah bah en nog eens bah
Groetjes Fonske.
ps. sorry voor de negatieve toon, maar het moest er even uit!
Het vervelende is dat Mark al sinds donderdag in Zuid-Duitsland zit en pas vannacht laat terug komt. Gelukkig kan ik hem morgen wel weer zien en kunnen we misschien nog wat leuks gaan doen, wat het weekend dan toch nog een beetje goed gaat maken. Ik zal blij zijn als het morgenavond 18.30 uur is en mijn kanjers weer thuis komen. Dit is dus echt de grote negatieve keerzijde van een scheiding.......Nogmaals.....bah bah en nog eens bah
Groetjes Fonske.
ps. sorry voor de negatieve toon, maar het moest er even uit!