Weekend kinderloos!

A

Anoniem

Guest
Bah, ik baal echt als een stekker. Dit weekend is Siebe voor de eerste keer een heel weekend met Merijn mee naar zijn vader. Hij blijft dus ook voor de eerste keer daar slapen. Ik vind het echt helemaal niks. Ik verveel me te pletter en mis mijn kindjes ontzettend, alhoewel ik toch echt geprobeerd heb er vandaag wat van te maken. Ik heb vanochtend de bedden van de kinderen  verschoond, de was weggestreken, naar een tuincentrum geweest om mijn huis weer wat op te pimpen met planten, mijn huis gepoetst en vanavond ga ik naar een vriendin en haar man om een roseetje te drinken, maar nog kan ik niet genieten van de rust die er nu in huis heerst. Sterker nog....ik voel me Remi (alleen op de wereld)!

Het vervelende is dat Mark al sinds donderdag in Zuid-Duitsland zit en pas vannacht laat terug komt. Gelukkig kan ik hem morgen wel weer zien en kunnen we misschien nog wat leuks gaan doen, wat het weekend dan toch nog een beetje goed gaat maken. Ik zal blij zijn als het morgenavond 18.30 uur is en mijn kanjers weer thuis komen. Dit is dus echt de grote negatieve keerzijde van een scheiding.......Nogmaals.....bah bah en nog eens bah

Groetjes Fonske.

ps. sorry voor de negatieve toon, maar het moest er even uit!

Hoi Fonske,

Dat is niet niks! Een heel weekend alleen, dat voelt waarschijnlijk als een hele maand, ofzo. Tenminste dat gok ik.
Knap van je dat je afleiding hebt gezocht, maar ja, zo'n eerste keer... Ik denk dat dit het moeilijkste weekend is (en dat hoop ik voor je) en dat het hierna alleen maar minder erg kan worden.
Veel plezier vanavond met de rosé! Met een kleintje (of 2!) in huis waag je je daar toch wat minder snel aan!

Liefs,
Ellen

Eng he,.. zo'n eerste keer helemaal alleen zonder kids?
Pff,.. kan me voorstellen dat het gemengde gevoelens met zich mee brengt. Ik denk dat het een kwestie van wennen is, er op leren vertrouwen dat Siebe er ook, net als Merijn, goed verzorgt wordt. Straks als je merkt dat ook Siebe het naar zijn zin heeft gehad en je al een paar keer hebt mogen ervaren dat het wel goed gaat daar, zul ook jij er meer rust in krijgen. Dan ben je meer ontspannen en ga je weer iets meer genieten   van je vrije tijd. Met meer genieten bedoel ik dat het overbezorgde overgaat in een normale bezorgdheid en op den duur zal overgaan in zelfs enkele momenten even niet aan ze denken..

Komt goed!! Maar dat weet je vast zelf ook..

Geniet van je roséetje!!

X Esmé mv Kay

Kan het me helemaal voorstellen. Bah wat kan je je klote voelen he??!!

Is de vriendin van je ex er ook bij als de jongens daar zijn??

Dat lijkt me erg moeilijk!!

Sterkte nog even!!

Liefs Brenda en Ninthe

Jeetje wat moet je een zwaar weekend hebben.
Vertrouw erop dat alles goed gaat en de jongens het naar hun zin hebben.
Probeer een beetje van je rosé te genieten en morgen van Mark.

Pauline

Hee wat rot, je kleine man een heel weekeind moeten missen. Het lijkt me ook niet makkelijk, zeker zo'n eerste keer niet. Je hebt in ieder geval niet stil gezeten en je hebt ook nog wat leuks voor jezelf gepland, probeer te genieten van je rose vanavond!
Groetjes mv Thom

Hoi Fonske,

He wat vervelent zeg,ik hoop dat je je toch nog een beetje vermaakt.
Ik gun het je zo,kop op meid!!

Liefs Kitty en Tess.

Nog eventjes en dan kun je je ventjes weer ophalen... Ben je  het weekend nog een beetje doorgekomen?

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan