weekend

A

Anoniem

Guest
joehoehoe...eindelijk weekend! Blijf nog een klein kwartiertje en dan lekker weekend vieren. Als het goed is wordt het mooi weer morgen dus heerlijk genieten!!

Ik kan nu wel thuis op internet, maar ik kan nergens op reageren want dan krijg ik een foutmelding dus dat wordt alleen maar lezen en maandag weer reageren.

Meiden fijn weekend allemaal en klus ze!!

Fijn weekend en jij ook veel klusplezier gewenst...

Groetjes Marianne

Hallo Ilona,

Ik heb ook nog onder het vorig berichtje gereageerd. Tot maandag
Gr. Biate.

hoi Ilona, die fout melding heb ik ook regelmatig;probeer een sopnieuw in te loggen op de site of forum dat werkt bij mij meestal wel of later even proberen.
succes!

chips! vergeten mijn naam erbij te zetten; anoniem berichtje van 17.38.

ik zag trouwens dat je naar Egypte gaat??? leuk! wij gaan 19 augustus naar Hurghada op honeymoon! 8 dagen all inn,Jasmin garden. zal toch niet waar zijn... ga jij aan de malariapillen? ik durf niet zo goed i.v.m evt zwangerschap en het is ook niet verplicht. heb ook de inentingen al. er wordt wel een petje of hoed aangeraden i.v.m de felle zon en heeeeel goed smeren. en mocht je een (dig.)camera mee nemen;neem dan het aankoopbewijs mee,zodat ze kunnen zien dat je hem niet daar hebt gekocht/verkocht,anders kunnen ze hem in beslag nemen.
gr. petra

Terug
Bovenaan