weekend!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden!

Ben nog maar kort hier, maar vind het gezellig hier! Steuntje in de rug...
Ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend! Geniet en ontspan...

Ik moet over 8 dagen ongi worden. Liever niet natuurlijk, hihi
Ik voel me wel 'vreemd'de laatste dagen. Mijn buik staat op springen..heel gek..t is net een opgeblazen ballon. Niet eerder gehad. Verder wat meer moe dan anders, maar kan natuurlijk ook door werken komen..ik weet t ook niet..
alleen die buik..t blijft vreemd, zelf mijn man vind het gek, terwijl hij de nuchterheid zelve is.

Tot snel allemaal, kus, zonneke(en t blijft zonnig voorlopig..lekker nazomeren!!!!!)

Hoi,

Jij ook een fijn weekend! Heerlijk genieten van het zonnetje!
Hier gaat het druk worden. Manlief is morgen jarig, ik dinsdag (dan word ik 32). We vieren het altijd samen. Dus morgen zal de tuin wel vol zitten! Heerlijk dat we naar buiten kunnen! Heb ik de troep ook niet binnen.
En daarna door voor onze trouwdag. 11 September zijn we alweer 5 jaar getrouwd!

Allemaal een heerlijk weekend!
Groetjes, Kat

quote: Kat reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2005 13:00:01'));

nou, met al die feestjes moet het lukken, hahaha!
wij zijn 17 september 1 jaar getrouwd..we gaan weg een weekendje..
ben benieuwd waarheen..ik mag niets weten.

(en dat valt niet mee, ben veel te nieuwsgierig..)

Wat een feestmaand is september! Mijn man en ik hebben voor het eerst gezoend op een 8 september.  Na ons trouwen hebben we besloten dat we dat niet meer zouden vieren, maar met verjaardagen en trouwdag in de eerste 7 maanden van het jaar eis een axcuus om in september uit eten te gaan ook niet weg!

Goed weekend allemaal!

inderdaad wat een feest maand,

Mijn vriend en ik gaan volgende week vrijdag 16 sept trouwen!!!!

FEEST!!

Ik heb zo,n zin>

Ik wens jullie fijna dagen toe en geniet er lekken van:)

Terug
Bovenaan