Weekend!!

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

wou eens een andere topic maken, ff tussendoor!
het is weekend!en volgens mij wordt het heerlijk weer!Vroeg me gewoon af wat jullie plannen zijn voor het weekend!!

Wij zelf gaan vanmiddag naar het circus(ookal ben ik er niet zo'n voorstander van), heb vrij kaarten gekregen en ik denk dat Neomi het wel leuk gaat vinden dus vandaar. Vanaaf borrelen en lekker filmje kijken met 2 vriendinnen! Morgenochtend naar mijn vader en 's middags en ávonds naar me beste vriendin en man en haar 2 kids!
Zondag lekker niks, beetje spullen alvast inpakken!want we gaan verhuizen!;-) 1 km verderop ;-)
Spannende weer!Wordt onze eerste eigen koopwoning!
Nu mogen jullie! en allemaal een fijn weekend en vruchtbaarweekend voor hen die nog klussen!
Liefs mama van Neomi

Weekend!!!

Net alle boodschappen weer gehaald!! Nu nog ff poetsen... Heb ook een druk weekend.. Manlief moet werken... komen gezellie twee vriendinnen eten,kletsen etc. en we gaan een ouderwetse meidenavond/ nacht houden! Zo even de bedjes opmaken...
Zondag denk ik even lekker uitwaaien op het strand.. wel zin in!

Fijn weekend allemaal!

Kussies

ja weekend, hier begint dat op donderdag hihi ik werk maar 3 dagen heeerlijk.
morgen een verjaardag en zondag hopelijk van een beetje zon genieten in de tuin. vorige week begonnen om de tuin een beetje op te ruimen en hoop zondag verder te kunnen. oude planten eruit beetje spitten en klaar maken voor nieuwe plantjes.
heb zin in de lente
verder genieten van mijn kleine meid en manlief(ook al is mijn eitje al geweest hahaha)
fijn weekend allemaal.

vandaag buiten bezig geweest...lekker de bloembakken gevuld met lentebloeiers...het altijd 'leuke klusje' konijnenhok verschonen...wat kunnen die 3 vlaamse reuzen een zooi maken in een week tijd zeg...voortuin even het oude hek weggehaald...vanmiddag ook nog maar even een kadootje gehaald voor het 5 maanden oude kindje van een vriendin...Morgen eerst puin wegbrengen naar de stort...Daarna onze nieuwe bank halen...en ook nog even bij de dag van de zorg kijken....morgenavond op visite...zondag lui zijn...

lekker druk dus...

fijn weekend

Hier ook weekend, en morgen of zondag mij ei...
Dus we hebben goede plannen gemaakt voor het weekend! klussen!!!

weekend!!ja morgen lekker ff saampjes weg gedachten verzetten en zondag heerlijk heel de dag alleen manlief naar de voetbal feyenoord moet uit tegen roda jc dus ja....

liefs

Terug
Bovenaan