Weekend

Het valt me op dat het in het weekend erg rustig is. Snap ik niet, als vrij hebt heb dan juist meer tijd. Heel het weekend al kotsmisselijk. Balen zeg. zit maar binnen. Ga zo proberen te fietsen ben ik er teminste even uit. Zijn jullie kwaaltjes al zo erg dat het je tegen houd om wat te doen?
Gr.

Hier nog steeds niet veel kwaaltjes dus ik kan eigenlijk alles nog gewoon doen. Ben wel benieuwd wanneer de kwaaltjes allemaal gaan komen. Is het nog gelukt om te gaan fietsen?

Ja was heel even lekker. De kleinen vond het ook wel lekker om de deur uit te gaan. Bij mij begon het vanaf zes weken, elke week krijg ik er wat bij.
Wees blij dat je nergens last van hebt. Hiever ben ?
Gr.

hallo

ik vind dat ook dat het in het weekend zo rustig is op het form.

ik heb vandaag last van moe zijn maar komt niet alleen door de zwangerschap.
wij hebben namelijk onze kledingkast en bed al naar de zolder verhuisd.

en ik kan niet wachten tot dinsdag dan heb ik mijn echo eindelijk.

groeten natasja

in het weekend zit ik er ook weinig op.

heel het weekend gastkindjes gehad..
ben nu moe, ik merk dat ik vandaag nog meer gevoeligere borsten heb dan gister en eergisteren. ook al heb ik mn bh uit ze blijven gespannen staan.
Net even dutje gedaan in de bank, doe ik eigenlijk wel iedere dag even.
verder nog niet veel meer last.

Liefs

Goed om te horen dat je nog ff ben wezen fietsen. Was hier geen stralend weer maar gelukkig wel droog. Ik ben morgen 5 weken, vind het aan de ene kant wel fijn dat ik geenkwaaltjes heb maar iets mag ook wel hoor ;)

Ik heb in he weekend ook mijn kindjes om me heen, weinig me time :)

Ik ben wel echt misselijker dan ik ooit geweest ben, maar juist als ik iets doe wordt ik blijkbaar afgeleid. Dus lekker op pad hoor!

Terug
Bovenaan