weekendbed

Hoi,

Ik ben van plan om een weekendbed aan te schaffen. Graag wil ik  jullie ervaringen van verschillende merken weekendbedjes horen en waar ik moet op letten bij een aanschaf.

Groetjes Sanne
 
hoi,

ik neem aan dat je een campingbedje bedoelt?
wij hebben er 1 van prenatal en die bevalt ons erg goed.
ik zou alleen als je hem gebruikt een eigen matras in doen want de bodem is wel een soort martas maar die is erg dun en hard.

hoop dat je er iets aan hebt.

groeten brigitte,bas en thijs
 
Hoi, wij hebben ook een bedje van Prenatal, met zo'n leuk schaapje erop. Ik vind hem makkelijk in gebruik en hij is niet zwaar (dus makkelijk in de auto te gooien!). Inderdaad zou ik wel een eigen matrasje erin leggen want de bodem die bij het bedje hoort is ongeveer zo dik als een krant. En dat is niet dik... Je kunt ook een campingbed-matrasje kopen, die zijn al een stuk dikker. Maar als het effe kan, dan het eigen matrasje erin!

Er zijn duizenden soorten bedjes, en tegen duizende prijzen te koop. Kijk naar wat je zelf eist van zo'n bedje (als je bijvoorbeeld wilt dat je kindje er zelf in- en uit kan kruipen dan is dat mogelijk, maar daar betaal je voor. Als je het belangrijk vindt dat er een duur merk op prijkt, betaal je daar voor) en laat je informeren door een verkoopster.

Succes met je aankoop!
 
hoi,

Wij hebben een campingbedje bij prenatal gekocht, merk Topmark met Nijntje erop.
Inmiddels is het alweer 3 jaar oud en heel wat gebruikt, maar nog supergoed.
Als mijn dochters er voor 1 nachtje in slapen, dan slapen ze op het dunne matrasje. Van schuimrubber hebben wij zelf een matrasje gemaakt voor als we gaan kamperen. (dit was uiteindelijk de helft goedkoper dan het matras wat we bij prenatal er bij konden kopen).

groetjes
Melanie
mama van Marissa (3jr)  en Rebecca(1,5jr)
 
Terug
Bovenaan