weekendej Antwerpen, kleine wel of niet mee?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
ik voor de 23e een weekendje Antwerpen geboekt, was zo goedkoop dus kon ik niet weerstaan.
Nu willen we lekker gaan winkelen en eten. Ik zit er aan te denken om Daniëlle bij mn ouders te laten logeren, gaat dan om de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag. Zodat wij ook weer eens met zn 2-tjes zijn. Bovendien denk ik dat Daniëlle gewoon bij ons op de kamer moet slapen en weet niet of dat een succes wordt. Toen ze echt nog heel klein was zijn we ook eens een weekendje weg gegaan maar toen sliep ze nog veel.
Ik wil van jullie eens weten hoe jullie erover denken, zouden jullie met zn 2-en gaan of geen haar aan je hoofd die daar aan denkt?
Overigens wil mijn vriend het liefst ons dochtertje mee.

Nou ik hoor graag jullie ongezouten mening,

groetjes van Sonja

p.s mijn ouders zijn ook de oppas als ik (3dagen) werk dus dat vind ze niet erg, ze huilt ook niet als papa en mama weggaan.

Hoi sonja,

Oooo, lekker een weekendje weg. Antwerpen lijkt me ook wel leuk om een keer naartoe te gaan eigenlijk......

Maar, je vraagt om een ongezouten mening he? Nou, komt ie; het is natuurlijk super voor jullie om een keer met zijn tweetjes weg te zijn; lekker ontspannen, lekker tijd voor elkaar; is weleens goed voor een relatie denk ik. Maar ikzelf ben iemand met de instelling; ik heb zelf voor kinderen gekozen, dus zorg ik er ook zelf voor (als ik niet werk dan he!). Ikzelf zou het dus niet over mijn hart kunnen verkrijgen om zonder kids te gaan.
Ik ben dan misschien wel een beetje een muts hoor; vrienden belden laatst of we zin hadden in de winterefteling, maar dan zonder kinderen. Zoiets doe ik dus al niet!

Nou, hoe dan ook, of je nu met of zonder jullie meiske gaat; have fun!

x miranda

Hoi Sonja,

Wat een leuk vooruitzicht een weekendje Antwerpen!!!!

Mijn mening: ik zou eens lekker met z'n 2-en gaan. Lekker shoppen en uiteten, daar heeft je kleintje toch ook niets aan.... Nu is ze lekker bij opa en oma en gaat ze ook leuke dingen doen.
Blijft moeilijk hoor een paar dagen zonder je dochter, maar het heeft zeker voordelen. Gewoon ff heerlijk aandacht en tijd aan elkaar geven... is ook errug belangrijk.

Wat je ook beslist... heel veel plezier!!!!

gr. Ilone

Hoi Sonja,

Ik hoef hier geen seconde over na te denken. Lekker met z'n tweeën gaan!
Ik probeer dingen ook altijd vanuit de kids te bekijken. Hebben ze er wat aan. Voegt het iets toe?
Wat heeft Daniëlle nu aan een weekend Antwerpen? Ze zou het toch veel beter naar haar zin hebben bij opa en oma.

En bedenk eens wat jullie dan ineens kunnen? Niet op 20.00 uur stil op je hotelkamer zitten omdat je kleine meid ligt te slapen.... Nee lekker lang uit eten. Daarna lekker een kroeg in duiken om van de Belgische biertjes te genieten.......

Ik zou bijna zeggen: Waar heb je geboekt? ik wil namelijk ook! (Maar dan wel zonder kinderen).

Groetjes, Karin

Ook ik zeg ZONDER.

Wij hebben van de zomer weekeindje Breda gedaan. Wel Eline meegenomen. Je bent ontzettend gebonden aan bepaalde tijden. Lekker uiteten ging bijna niet, ze krijste de hele boel bij elkaar in het restaurant. Dus we zaten om 21.00 uur op de hotelkamer, en ze wilde toch maar niet slapen. Helemaal overstuur was ze. Vreemde omgeving natuurlijk, toch niet zo goed 's middags kunnen slapen als normaal.

Hier hebben wij van geleerd. We gaan in maart een weekeindje weg zonder de kinderen. Want ja, Ik hebzelf voor kinderen gekozen, maar die heb  ik omdat  ik zon leuke relatie heb. En die wil ik wel zo houden. Dus af en toe tijd voor elkaar moet kunnen hoor!!

Zeker weten ZONDER.

Zoals voorgaande dames ook al aangeven. Je kindje heeft er niets aan en je rust op die manier zelf lekker uit. En dan kun je als je thuis bent weer helemaal voor je kindje gaan. Ik denk dat het heel gezond is als je ook eens wat onderneemt zonder je kind(eren). Wij doen het ook wel eens. Ik mis Maaike dan wel een beetje maar ik weet ook dat ze het ontzettend goed heeft bij opa en oma en dat ze daar meer plezier heeft als wanneer ze meegaat.
Wij gaan in maart weer een weekend weg met de duikvereniging en dan gaat Maaike ook weer lekker naar Henk zijn ouders.

Veel plezier en geniet lekker van jullie weekendje
Inge

Wij zijn 2 mutsen hier die Feline echt geen weekend kunnen missen. 1 nachtje vonden we al een crime.
MAAR..... als je het niet erg vind om een weekend zonder Danielle weg te zijn dan zou ik het lekker doen en het er van nemen!

groetjes Maris

Hoi
Ik denk dat dit iets heel persoonlijks is. In ons geval: NOOIT!!!!
Ooit een keer gedaan omdat andere mensen ons vertelden dat we echt tijd in elkaar moesten blijven stoppen en dit adviseerde.

Wij zijn toen ook met z'n 2en naar Antwerpen geweest. Heerlijke stad, raar om net zolang te blijven zitten op een terrasje zolang als je zelf wil. Raar om om 20 uur pas een restaurantje te gaan zoeken.

Wij hebben de kinderen vreselijk gemist en elkaar beloofd dit NOOIT meer te doen.

Jullie 2 kunnen alleen aangeven of je het zonder kind ook leuk vind. WIj kiezen nu lokaties uit waar de jongens ook meenaar toe kunnen en anders gaan we niet.

Ik ben van mening dat wij voor kinderen hebben gekozen en er dus ook zelf voor zorgen. Mijn relatie is heel goed. Om 19 uur gaan de mannen hier naar bed, zijn hele goeie slapers, dus avonden zat om samen te kletsen, koken, eten, bankhangen, etc etc....

Succes met je keuze. Luister naar je gevoel. Jouw gevoel is nooit verkeerd!
x Anouk

Terug
Bovenaan