Weekendje/ 2 nachtjes weg zonder m'n kind!! Help.

Wij plannen n weekendje weg voor 2 nachtjes. Maar nu eens zonder kids! Lijkt me zo heerlijk. Dat is al zeker 4 jaar geleden. Eerst ging zoon van m'n man altijd mee en laatste tijd dus ook onze dochter.
Maar wij willen toch graag eens n x met z'n 2en weg. Rustig uit eten kunnen, uitslapen en uitgebreid ontbijten. Mijn dochter van 17 maanden zal dan bij mijn moeder logeren voor die 2 nachtjes.
Ik merk dat ik dit toch wel erg moeilijk vind.
Ik ben erg benieuwd hoe andere moeders dit doen....En over denken.

 
Wij zitten nog steeds in dubio. Hahahah. Kleine wel of niet mee. Die van ons is bijna een half jaar. Vind ik nog te klein om ergens te brengen voor 2 nachten. Aan de andere, lekker met zijn 2en is ook wel ontspannend. Dus kan je niet helpen maar snap wat je bedoelt.
 
een nacht zonder kind weg geweest..... 21 maand oud, en het heeft een aantal weken geduurd voor dat hij weer ging slapen zonder te huilen en de eerste nachten ging hij midden in de nacht huilen helemaal over stuur bij ons in bed en steeds voelen of mama er nog was... ik doe het voorlopig niet weer.....
maar elk kind is anders.... proberen kan altijd!
 
Hoi,
Onze kleine is wel gewend dat papa of mama er af en toe een nachtje niet is. Dit omdat mijn man nacht en slaapdiensten en ik slaapdiensten draai. Daardoor is onze kleine man ook wel eens een nachtje uit logeren. Een paar weken geleden voor het eerst twee keer 2 nachten uit logeren geweest. Het eerste weekend i.v.m. ons werk en hij ging met opa en oma mee naar de camping. Tweede weekend omdat mijn man nachtdiensten had en ik een weekendje op mama's only weekend ging met twee vriendinnen.
Ik vond het weekend dat ik zelf wel thuis sliep, maar die kleine weg was wel even gek. Maar het tweede weekend dat ik zelf weg was vloog voorbij! Natuurlijk mis je die kleine, maar inderdaad heerlijk om uit te slapen en te kunnen doen en laten wat je zelf wilt. Die kleine heeft het super naar zijn zin gehad beide weekenden bij opa en oma.
Dus geen problemen en zeker voor herhaling vatbaar!
dus mijn advies: lekker doen!
O ja, mijn zoontje is nu 20 maanden.
liefs,
Mar
 
Toen onze kleine meid 3maanden oud was zijn we voor het eerste een weekend weggeweest van vrijdag tm maandag. We vonden het heerlijk om even de tijd voor elkaar te hebben en even "vrij te hebben als papa en mama".
Tuurlijk is het even vreemd, maar als je weet dat de kleine in goede handen in kan je met een gerust gevoel weggaan.
 
Terug
Bovenaan