Weekendje Antwerpen geweest!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
mijn vriend en ik zijn lekker een weekendje naar Antwerpen geweest. Ik had hier al gevraagd naar een paar meningen om Daniëlle wel of niet mee te nemen. Uiteindelijk zijn we dus gewoon met zn 2-tjes gegaan en we hebben er geen spijt van. (slechte ouders, hihi)
Mijn ouders hebben op Daniëlle gepast en dat is prima gegaan. (2 nachtjes).
We hebben lekker geshopt en zijn uit eten geweest en naar de film, dat hadden we echt al zolang niet meer gedaan, dus we hebben genoten. Zijn wel moe want we hebben niet echt goed geslapen.
Nou dat wilde ik ff kwijt,
groetjes van Sonja

Hoi Sonja,
Nou dat klinkt iig heerlijk..weer opgeladen zo te horen..
Kom je weer even aan elkaar toe..ik denk dat wij na de verbouwing ook maar eens een keer de kids gaan uitbesteden, en zoiets gaan doen..
Slechte moeder..wel nee....jij bent/jullie zijn..er ook nog..En extra leuke ouders, als je het samen leuk hebt, en even uit kan rusten..
Gr Rina

hoi hoi,

Lekker joh zon weekendje! Ben er ook wel weer aan toe!
Fijn dat jullie hebben genoten!

X Saskia

Wat heerlijk voor jullie. Ik ben wel een beetje jaloers hoor! Lotte gaat niet zo gemakkelijk naar bed. Die wil alleen door mamma op bed gelegd worden en ook alleen door mij getroost als ze wakker wordt 's avonds of 's nachts. Verder weg gaan is dus eigenlijk al heel lastig. Eerst Lot naar bed en dan snel weg en hopen dat ze niet wakker wordt. Zal niet de eerste keer zijn dat we door de oppas worden weggeroepen tijdens een etentje.

Wie weet ooit...

Groetjes, Marisa

Heerlijk dat jullie een geweldig weekend hebben gehad!

Groetjes Maris

ps en nu wel jezelf schuldig voelen he! ;-)

Lekker hoor! Fijn dat je hebt genoten. En ook wel lekker denk ik, zo alleen met je man. Wij gaan in maart ook voor de eerste keer met zn tweetjes een weekeindje weg. Ik ga haar heel erg missen, maar ik denk dat het ook wel goed is. Wij zien elkaar al vrij weinig, doordat ik onregelmatig werk.

En jullie zijn absoluut geen slechte ouders hoor. Iedereen maakt hierin zijn eigen keuzes!

Terug
Bovenaan