dit weekend weer bij mijn ouders geweest.
hebben echt een heel leuk weekend gehad. en ook lange nachten!!!
zaterdag ochtend was het kwart voor 7 en gister zomaar spontaan werden wij om kwart voor 8 ineens wakker. hebben we alicia maar snel wakker gemaakt!
damn dat hadden we niet van haar verwacht zo ineens!!
gister ook het kraamfeest gehad natuurlijk. ons meisje heeft echt hele leuke kleertjes en knuffeltjes en doen gekregen!! het was echt fantastisch!
er waren 60 mensen in een keer binnen!
echt heel druk maar heerlijk zo hoor. meissie was naar iedereen aan het lachen. mijn opa barstte ineens in tranen uit. kan voor hem zo de laatste keer zijn dat hij haar gezien heeft en dan een half uur boven der gehangen en maar lachen deed ze naar hem.
maargoed toch jammer genoeg 's avonds weer naar huis!
maar vanmorgen... half 8!! begon ze te mopperen.
ze sliep al wel door maar dan tot half 7
maar hebben weer een heerlijk weekend gehad
hebben echt een heel leuk weekend gehad. en ook lange nachten!!!
zaterdag ochtend was het kwart voor 7 en gister zomaar spontaan werden wij om kwart voor 8 ineens wakker. hebben we alicia maar snel wakker gemaakt!
damn dat hadden we niet van haar verwacht zo ineens!!
gister ook het kraamfeest gehad natuurlijk. ons meisje heeft echt hele leuke kleertjes en knuffeltjes en doen gekregen!! het was echt fantastisch!
er waren 60 mensen in een keer binnen!
echt heel druk maar heerlijk zo hoor. meissie was naar iedereen aan het lachen. mijn opa barstte ineens in tranen uit. kan voor hem zo de laatste keer zijn dat hij haar gezien heeft en dan een half uur boven der gehangen en maar lachen deed ze naar hem.
maargoed toch jammer genoeg 's avonds weer naar huis!
maar vanmorgen... half 8!! begon ze te mopperen.
ze sliep al wel door maar dan tot half 7
maar hebben weer een heerlijk weekend gehad