Weekendje Center Parcs

Hoi hoi,

Volgende week gaan Johan, Arjun en ik een weekendje naar Center Parcs. We gaan naar het Meerdal.

Ik kijk er helemaal naar uit!! We hebben Babyzwemmen geboekt, dus Arjun gaat voor het eerst zwemmen. Johan gaat duiken en klimmen. En ik heb de taxi gereserveerd om ons te brengen. (Valys)

Wie heeft er nog tips??
 We hoeven voor onszelf alleen maar kleding mee te nemen.

Voor Arjun is er een bedje, commode en box. Voor hem moeten we wel alles meenemen.

groetjes Rosita

wij zijn onlangs bij een landal park geweest, beviel erg goed.

ik vond alleen dat ze daar een vervelend dikke donsdeken hadden voor de baby. Ding viel gewoon niet in te stoppen! Dus volgende keer zou ik dekentjes zelf meenemen.

Oh ja, een commode / laag kastje was er niet, geen ramp, maar sowieso je eigen aankleedkussen meenemen is verstandig.

veel plezier!

Gaat het alweer de geode kant op tussen jou en johan?

boxkleed en beddengoed zou ik zeker meenemen. Boxkleed sowieso want dat hebben ze meestal niet. beddengoed doe ik ook altijd, want ik was een keer ergens en daar vond ik het gewoon een beetje vies. Slaapt je kind toch in zijn eigen geurtjes.

Verder paracetamolletje en thermometer (was een keer in een huisje, oudste (toen 10 maanden) kreeg oorontsteking. Koorts, had niks bij me!

Als je zelf kookt een staafmixer om te pureren (tenzij je Rapleyed natuurlijk).

En verder de gewone dingetjes, speelgoed, genoeg kleertjes, melk, flesjes etc.

heel veel plezier! Fijn dat jullie er even uitgaan met z'n 3-tjes!

Groetjes,
Mienetje

Hoi Rosita,

Ik zag je van de week in de hema samen met Johan en Arjun, ik herkende jullie van de foto die je geplaatst had maar durfde je niet goed aan te spreken...wist niet of je daar wel op zat te wachten?!

Groetjes Monique

In Uden, wij liepen achter jullie langs bij de kassa. haha wel grappig om dan iemand te herkennen van hier. Mijn man wilde echt niet dat ik een foto van ons allemaal plaats, alleen emma vind hij wel oke

Groetjes

Terug
Bovenaan