weekendje logeren voor het eerst

Vorig weekend was Enzo een weekendje logeren bij oma.
Papa en mama waren weer eens ouderwets een weekendje naar Ferrari's, Michael Schumacher en Formule 1 auto's aan het kijken.
Ik was echt helemaal hyper van te voren of het wel goed ging allemaal. Ik lag echt wakker ervan van Enzo is niet echt 1 van de makkelijkste. Ik had zijn tas ingepakt of hij 2 weken op vakantie ging (veronderstel hij mist iets...hi hi hi)
Maar het ging buitengewoon goed. Meneer at zelfs daar zijn bord leeg, een wonder.
En uiteraard hebben wij ook onwijs genoten, lekker ff een weekendje met zn tweetjes, heerlijk.
Binnen niet afzienbare tijd plannen we weer zoiets want het is ff lekker.

liefs
di silva

Hiya!

Hahaha volgens mij hebben moeders het altijd veel zwaarder dan de kids met zoiets. Wij zitten ons dagen van te voren helemaal nerveus te maken, pakken veel te veel in, van regenjassen tot zwembroeken en drieentachtigduizend luiers.
Ondertussen zit je kleine lieverd bij opa en oma het hele weekend met een pollepel te spelen en is helemaal tevreden.

Maar helemaal goed dat jij en je man het zo leuk gehad hebben, doet je goed toch? Weer ff je batterijen opladen.

Ajuus, ilja

Wat fijn dat je het leuk hebt gehad...en je zoon ook...
Ik moet eerlijk zeggen, ik ben nu al 8 jaar moeder, maar wij zijn nog nooit samen een nachtje weggeweest.
Deze mama is niet zo stoer en is bang haar kinderen teveel te missen.
Dus als wij weg gaan gaan ze altijd mee op vakantie of weekend.
Maar dat is ook gezellig!
Kan mij wel voorstellen dat gewoon lekker uiteten, een filmpje, een nachtje doorslapen..en rustig ontbijten heerlijk is! (klinkt eigenlijk toch wel echt goed..toch eens over nadenken..)

groetjes Pascal

Terug
Bovenaan