weekendje weg geweest

Hallo allemaal,

Wij zijn net terug van een heerlijk weekendje weg. We hebben echt enorm genoten. We zaten in een welness hotel in Asten, 3 dagen 2 nachten. We hadden geboekt via www.vakantieveilingen.nl Echt helemaal heerlijk. We hebben samen gezwommen, lekker gegeten en leuk gespeeld. Echt helemaal fantastisch. Beetje minder was dat Marissa niet echt wilde slapen ondanks de airco op de kamer, dus heb maar weinig uurtjes slaap gehad, maar dat maakt me niet veel uit. Ze heeft namelijk wel genoten en dat vind ik het belangrijkst. De website is echt een aanrader. Wij hebben 51 euro betaald voor het hele weekend in een hotel waar we normaal 220 euro kwijt zouden zijn. Dus voor iedereen die low-budget wil genieten, ff checken

groetjes Linda

Hey!

Die website ga ik zeker eens bezoeken! Klinkt aantrekkelijk die prijs! haha!
Balen dat Marissa niet zo goed sliep.....Een welness hotel klinkt wel helemaal super zeg....

x miranda

Hoi Linda,

Fijn om te horen dat het weekend zo goed bevallen is! En ook nog eens prachtig weer en dan lekker in zo'n luxe hotel! Kan niet beter! Heb je nog leuke foto's gemaakt? O ja, die kunnen we hier natuurlijk nog niet bekijken.

Groetjes Babybelle

Benthe en ik zijn de eerste week van onze vakantie een midweek naar het prinsenmeer geweest, ook via vakantieveilingen. Voor 18 euro, ook zo'n lekker prijsje!!

Fijn dat jullie ook zo genoten hebben!!

Groetjes Martine

hoi hoi,
fijn dat jullie zo genoten hebben van het weekend weg! Wel naar dat jullie niet echt goed geslapen hebben, maar zoals ik las mocht dat de pret niet drukken. Ik ga die site zeker eens bekijken als ik ergens naar toe wil, voor dat geld kun je nog eens weg!

groetjes Tamar

dus het was een mooi weekend!!
mooi man, allee jammer van het slapen maar gelukkig heeft dat jullie weekend niet bederft
nou ik ga zekers ook eens even op die site kijken
ben benieud!!

liefs ilona

Hai Lin,

Fijn dat jullie weekendje geslaagd was! Alleen jammer dat Marissa niet zo lekker geslapen heeft!
Maar dat zij en jullie het naar jullie zin hebben gehad, maakt het dan idd weer goed hé?

Die website waar jij het over hebt, gaat uit de lucht trouwens.. Was v/d week op 538. T schijnt oplichting te zijn..

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan