weekendje weg met 36 week??

zou het nog kunnen een weekendje weg als je 36 weekjes zwanger bent?? ik moet wel in het ziekenhuis bevallen vanwegge een vleesboom maar die zit niet in de weg.. en het eigen ziekenhuis zit niet echt dichtbij dan......(als we weg zijn)  Maar zin heb ik er wel in heerlijk ff met mannetje nog ff weg!.

groetjes ikke

Ik denk dat je zelf het beste aanvoelt hoe en wat. Als je je goed voelt en niet te ver bij een ziekenhuis vandaan gaat zitten, denk ik dat het wel kan. Voor hetzelfde geldt beval je pas met 41 weken...

Zelf ben ik morgen 36 weken zwanger en bij mij rommelt het allemaal behoorlijk. In mijn geval is weggaan wel uitgesloten, dat wil ik ook gewoon zelf niet meer. Ik voel gewoon dat het te dichtbij komt.
Mijn eerste rommelde ook zo rond deze termijn en die kwam met 37+4. Erg benieuwd wanneer deze vent zich gaat laten zien.

Groetjes, Marisa

lekker doen! Mocht het echt nodig zijn dan is er altijd wel een ziekenhuis in de buurt lijkt me. Natuurlijk is er een kans dat je bevalt met 36 weken maar de kans is erg klein. Ik ben 35 weken en ga zelf volgende week nog een nachtje kamperen met man en 2 kids  als je je goed voelt is het juist geweldig om nog te gaan, nu moet je misschien je bed uit om te plassen, straks moet je je bed uit om te voeden

Lekker doen als je je goed voelt!
Toen ik zwanger was van de 2e zijn we met 36 week nog een weekje weg geweest. Lekker nog tijd voor elkaar en de oudste.
Ik was dus 37 week zwanger toen we terug kwamen. Hoewel ik vrij zeker wist pas rond 40 weken te gaan bevallen had ik wel voor de zekerheid de maxi cosi en mijn zw.schapskaart mee. Mocht er dan wat gebeuren.... was er ook wel een zhuis in de buurt geweest.

Uiteindelijk ben ik met precies 40 weken bevallen :)

Terug
Bovenaan