Weekendje weg was heeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Zo, wij zijn ook weer terug in ons eigen huiske....
We zijn lekker een weekend met z'n tweetjes naar Ermelo geweest. In een best luxe hotel en met eten enzo erbij. Jemig, wat zijn we (ik vooral) bijgekomen!!! Stef was twee dagen met zijn opa en oma mee naar de camping en die heeft ook de tijd van zijn leven gehad (getuige het feit dat hij huilde toen ik hem van mijn moeder aanpakte om hem naar bed te brengen...) En het gekke is..... Ik kan vandaag zó goed merken dat Stef en ik er allebei aaan toe waren. Even rust en niet meer op elkaars lip. We kunnen vandaag weer gewoon samen spelen zonder gejengel! Wat een heerlickheid! (hihi zo heette het hotel....)

Nou ja, anyway....
Ik heb al jullie foto's gezien en ze zijn allemaal geweldig! Wat was dat even genieten he, met dat mooie weer! Wijzelf hebben 20 kilometer gefietst, daar zijn geen foto's van, maar ik voel het nog steeds! Haha, kan wel merken dat het al heeeeel lang geleden was!

Ik zal van de week ook weer eens even wat foto's van Stef showen....

Liefs Annet

Heerlijk als je even de kans krijgt om "bij te tanken"?!
Als je uitgerust bent en lekker in je vel zit ben je ook een "lievere" mama en kun je ook veel meer hebben. Fijn dat dat jullie weer zo van elkaar hebben genoten!!

Morgen brengen we Kay naar het KDV zodat we een dagje voor ons zelf hebben om nog het een en ander in te kopen/pakken voor de vakantie. We zullen dan ook nog even gewoon de stad in gaan en ik verheug me er erg op.. Héél eventjes met z'n tweeen. Maar vaak als we dan met z'n tweeen ergens zijn mis ik toch weer m'n kleine ventje. Ik bedoel dat ik dan heel erg moet wennen dat hij er niet bij is..

In ieder geval goed dat je even de tijd voor jezelf hebt genomen!

Esmé mv kay

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Wel ff jammer he als ie dan gaat huilen als je hem van je moeder over pakt...toch niet onmisbaar.

Fijn dat jullie toch zo hebben genoten,heb je zo af en toe weleens nodig he..
Liefs Kitty en Tess

Klinkt heerlijk zo'n weekeindje weg! Fijn dat het jullie zo goed bevallen is.
Groetjes mv Thom

Lekker dat je weer even bijgetankt bent. Dat doet een mens goed. Goed dat je dat voor jezelf hebt gedaan.
En nu weer lekker genieten met Stef!

Groetjes,
Geeske   & Wieteke

Fijn he, ff weer bijtanken! Is voor iedereen goed, zo zie je maar!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

fijn dat jullie even hebben kunnen bijtanken.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan