Weekendje weg zonder de kleine?

A

Anoniem

Guest
Hoi, vraagje zijn jullie al eens een weekendeje weggeweest zonder de kleine?
Wij willen graag een weekendje naar Londen maar ik vind dit voor mijn dochter niet echt geschikt dus nu willen we met zn 2-tjes gaan. Voorlopig zit ze nog aan de bv hoor dus het zal nog wel even duren maar was benieuwd of jullie al ervaring hebben en hoe jullie dit vonden?
groetjes van Sonja

Hai.

Wij zijn 3 weken geleden voor het eerst weg geweest zonder Lune. Op zaterdagochtend Lune weggebracht naar haar opa en oma, wij door naar Boekelo. Heerlijk gewandeld, gegeten en niets gedaan. En dan op zondag haar weer opgehaald. Ik miste haar wel, maar het was ook wel weer even lekker om met zijn 2-tjes weg te zijn geweest. Even alleen maar aandacht voor elkaar. En met  in  mijn achterhoofd dat ze het bij opa en oma heel erg goed heeft. Niets komt  haar te kort.

Groetjes Jolien

Hoi,

Ik zou zeggen: DOEN!!!!!
Je kunt Daniëlle vast wel bij iemand 'kwijt' die haar graag een weekendje wil hebben. Je zult haar zeker missen, maar het is ook zo heerlijk om met z'n tweetjes een weekendje weg te zijn. Tijd voor elkaar (en alleen over Daniëlle praten natuurlijk) is echt heerlijk.

Bas is laatst voor het eerst een nachtje gaan logeren. Prima gegaan! En toen onze Eva ruim een jaar was, zijn we een lang weekend naar Parijs geweest, zonder haar. Ik heb haar best wel af en toe gemist, maar ik heb genoten van het uitslapen, het uitgebreid eten en niks hoeven plannen. Ik had me veel voorgesteld bij het weerzien, maar Eva was niet zo onder de indruk dat we er weer waren. Die had het heerlijk gehad met opa en oma.

Groetjes,
Karin

Hoi,

Ik zeg ook doen. Wij zijn vorig weekend zonder de kleine weggeweest en het was best raar en we hebben haar ook zeker wel gemist maar zij heeft nergens last van gehad en je kan inderdaad dan net even wat meer tijd aan elkaar besteden zonder alles van te voren te moeten   plannen.

Wij hebben alleen maar positief gereageerd doordat het dan extra leuk is als je weer met zijn drien bent.

Groetjes
Inge

Wij zijn ook een keer een lang weekend weg geweest zonder Birgit, ze was toen 5,5 mnd. We waren er echt even aan toe. Ik geef ook BV en ik heb toen gewoon afgekolft, Nou krijgt ze soms als er niet genoeg Bv is (drinkt niet altijd de fles leeg ) ook wel eens een flesje KV... Ik heb toen de afgekolfte BV gewoon weggegooid.

Ik vond het ook heerlijk even er tussen uit, kwam echt even tot rust. We hebben ook een turbulente tijd gehad de eerste maanden...

En Birgit heeft het ook heerlijk gehad bij oma toen. We konden er alledrie weer fris tegenaan daarna!

Gewoon gaan!

Grtjs Evelien

Terug
Bovenaan