Weekendje weg

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje: ik ben nu 19 weken zwanger en mijn vriend en ik willen graag voor de bevalling nog lekker een weekendje weg met z'n tweeën (of eigenlijk met z'n drieën natuurlijk). Sterker nog wij gaan eind maart trouwen en willen op een korte, ontspannenden honeymoon. Ik ben dan bijna 7 maanden zwanger en weet niet zo goed wat ik dan nog kan en leuk vind. Heeft iemand een leuk idee? Daar zou je ons ontzettend mee helpen..

Groetjes Kim
 
Wat denk je van een heerlijk Wellness-weekend met een heerlijk luxe diner etc., je gewoon nog eens lekker laten verwennen voordat je papa en mama wordt.

Groetjes en veel plezier!
 
Voordat je een vlucht boekt, zou ik wel even navragen of de maatschappij waarmee je wilt vliegen je nog wel accepteert. Er zijn namelijk nogal wat maatschappijen waar je na de zevende maand niet meer mag vliegen.

Veel plezier met trouwen en maak je niet al te zenuwachtig. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het, ben zelf nog niet zo lang geleden getrouwd.

Groetjes Alice
 
Ik zou in iedergeval niet te ver weggaan. Ik ben zelf 33 weken zwanger en lang reizen is echt geen pretje meer:
rugklachten en je kan gewoon niet lang meer in dezelfde houding blijven zitten.
Ga ervan uit dat wanneer je 7 maanden ver bent, echt wel hoog zwanger bent.
Natuurlijk kan je nog genoeg leuke dingen doen maar wel aangepast, dus ik zou inderdaad ook zo'n wellness-weekend aanraden, gewoon lekker ontspannen want geloof me je hebt met 7 maanden echt niet zoveel zin meer in een hoop rompslomp. Je wilt dan babykleertjes uitwassen en de babykamer in orde maken..

Ik wens je in iedergeval heel veel geluk
toe en ik hoop dat je wat aan mijn reactie hebt.
 
ik ben ook met 32 weken nog een weekendje weg geweest, was wel erg zwaar, je kan toch een heel stuk minder ver lopen, je loopt ook niet erg snel meer, Dus je kan wel, maar hou inderdaad rekening met waar je naar toe gaat, en hoe je gaat, een hele tijd zitten of staan is niet zo'n goed idee.

groetjes esther, 36 weken
 
Terug
Bovenaan