weekendje weg

A

Anoniem

Guest
Afgelopen weekend heb ik een volleybalweekend gehad dus was ik zelf weg, maar dit weekend gaan we met ons gezinnetje weg! Heerlijk! O ja, en in totaal zijn we met 12 volwassenen en 8 kinderen van 0-4 jaar. Supergezellig. We hebben 3 8-persoonshuizen gehuurd in Bruinisse in het park Aquadelta. Het is jammer dat het weer er niet zo lekker uitzit, maar ach, we vermaken ons vast wel. Belangrijkste is dat Jasper het naar zijn zin heeft, dan vind ik alles best.

Heb er zin in!!

Groetjes Jacqueline

Hoi Jaqueline,

Ik zou graag willen weten hoe je het gehad hebt, wanneer je terug bent uiteraard.
Wij gaan namelijk ook.
Dan met 10 volwassenen en 7 kids. In een groot huis! dat wordt een hele drukke boel, haha. Wij gaan trouwens pas in oktober voor een lang weekend.

Nou jullie een hele fijne vakantie!

groetjes,
Angela

Ik zal het je laten weten Angela! We zitten in zo'n buitenhuis met 4 volwassenen en Jasper dus we hebben alle ruimte gelukkig. Jullie zitten dan zeker in zo'n villa denk ik of niet?

Je hoort van me!

Groetjes Jacqueline

Veel plezier. Lekker bootjes kijken in Bru. Alvast een fijn weekend!

groetjes,
Nelly.

Heerlijk weekend gehad ondanks de regenbuien haha! Ik zal vanavond nog wat foto's plaatsen van Jasper in het zwembad, want dat vond ie helemaal geweldig! Het huisje was prima. Erg netjes en veel ruimte (wat wil je met maar 4 volwassenen en Jasper in een 8-persoons huisje).

Wat we wel jammer vonden was dat het zwembad erg klein was, maar aan de andere kant zijn kinderen snel tevreden en Jasper heeft het sowieso nog niet door. Het mooiste zou zijn dat deze huisjes op centerparcs staan. Daar zijn toch veel meer faciliteiten en de overdekte centrums daar vind ik zelf wat gezelliger. Vond het erg leuk, maar zou dus niet meer teruggaan, maar toch voor centerparcs of een ander park kiezen met meer faciliteiten! (natuurlijk speelde het weer ook een rol, dan waren we er meer op uit geweest)

Groet,
Jacqueline

Terug
Bovenaan