Weekendje ziekenhuis 31 weken..

<p>wat een schrik hebben wij gehad afgelopen weekend..</p><p>vrijdag en zaterdag drukke dagen gehad. Zaterdag avond thuis gekomen op de bank in slaap gevallen en na het voorzichtig opstaan ineens een flinke bloeding, zeker flinke maansverband vol.. </p><p>gelijk spoed gebeld en moesten naar hef zkh komen. Eenmaal daar werden er allemaal testen gedaan, katheter, echo’s..</p><p>gelukkig op de echo te zien dat de kleine man er geen last van had en de placenta ook nog goed was. </p><p>Baarmoederhals opgemeten en die was verkort. </p><p>Dus voor de zekerheid toch opgenomen en gelijk aan de weeenremmers en prikken voor de longetjes.. </p><p>nu net zijn de weeenremmers gestopt en nu is het afwachten. </p><p>Het bloedverlies is al 1.5 dag gestopt gelukkig. </p><p>Nog meer mensen die dit hebben meegemaakt?  Ben nu 31 weken zwanger..</p><p>Hopelijk blijft de kleine man nog even gezellig binnen en kwam de bloeding door het veel te druk zijn die dagen! </p>

Ik heb 3 dagen gebloed, wel oud bloed. Ook flink. Bleek een bloeduitstorting te zijn bij de baarmoederhals. Wij hebben deze geraakt met de seks.
Was toen 15 weken, wat schrikken is dat.

Ik heb 3 dagen gebloed, wel oud bloed. Ook flink. Bleek een bloeduitstorting te zijn bij de baarmoederhals. Wij hebben deze geraakt met de seks.
Was toen 15 weken, wat schrikken is dat.

Ik verloor met bijna 21 weken bloed. Ik bleek al 5 cm ontsluiting te hebben. Er was toen helaas geen houden meer aan. Ik weet niet of progesteron nog wat kan doen voor je nu aangezien je bmm al verkort is. Succes!

Even een update;
het gaat super goed met mij en de kleine. Voel hem goed bewegen. 
Hartfilmpjes elke dag zien er goed uit en heb geen harde buiken. Meer soort menstruatie kraampjes en die zijn vaak ook alleen in de ochtend. 
Weeenremmers en infuus zijn er ook al 27 uur af en het gaat nog goed. Vandaag nog een filmpje en dan overleg met de arts en dan mag ik misscien naar huis ☺️?

Fijn meid, ik had met 28 weken een bloeding maar heel weinig. Ook werd ik meteen opgenomen. Bleek het een vaatje te zijn wat was gesprongen. Niks aan de hand. Nu gaan we gewoon voor de 38 a 41 weken toch? ;) 

Ik hoop inderdaad dat hij voorlopig blijft zitten. Morgen weer voor controle echo’s enzo terug naar het ziekenhuis maar tot nu toe geen bloedingen meer gehad ☺️
Dus hopen dat deze rust goed heeft gedaan en alles is gebleven wat het was 

Terug
Bovenaan