weekenje weg

wij gaan binnenkort een weekendje weg, ons zoontje is dan precies 6 maanden. Hij wil allang niet meer in een wagen liggen, wel in de maxi cosi. maar volgens mij is het beter om de buggy te pakken. Hij kan zitten (eventjes) en vindt dat ook leuk, wil niet anders. en de buggy kan ook in ligstand gezet worden, dan is het toch goed. Zo kan ik hem toch ook meenemen naar een restaurant, kan hij slapen en wij eten. Wie heeft hier ervaring mee? En wie heeft nog tips?

Dank, Esther
 
Onze kleine, nu inmiddels bijna een jaar, ligt al vanaf 4 nmaanden in de buggy. Hij pastte al snel niet meer in de reiswieg. Hij vond het heerlijk om alles te kunnen zien!! Ook lag hij er idd heerlijk in te slapen. ( de buggy kan wel erg plat dus ik weet niet welke buggy jullie hebben?)

Je moet gewoon zelf kijken waar jullie kleintje aan toe is!!

Groetjes en veel plezier!! Geniet ervan!!
 
Lijkt me een goed idee ons zoontje van 17 weken wil nooit liggen in de kinderwagen, droeg hem dus altijd in de draagzak.
Nu hebben we de wagenverbouwd in buggy stand en hij vindt het heerlijk.
Wel denk ik dat je hem er geen uren in moet laten zitten,, w.s.l. niet zo goed voor zijn rug maar dat geld ook voor de maxi cosi etc.
Fijne vakantie Natasja
 
Terug
Bovenaan