Weekje sprookjescamping!!

A

Anoniem

Guest
Niet verwacht maar toch gekomen!
Wij gaan deze zomer onze nieuwe keuken plaatsen, maar Maik moet nog heel veel slopen en leidingen verleggen! Nu is het zo dat wij dan aardig in de weg lopen en we hebben dus een vakantie geboekt met mijn schoonzusje en haar dochtertje! Dus ik ga lekker met Rik en mijn schoonzusje en dochter een weekje naar de sprookjescamping in Overijssel. Iemand weleens geweest daar trouwens? Ben benieuwd of ik reacties krijg en of ze wel positief zijn. De site ziet er erg leuk uit!! En ze hebben ook animatie voor de allerkleinste, dus ook voor Rik, en dat sprak me wel aan!

Nou ik ben helemaal blij en heb er nu al zin in!!

XX Saskia

Hai Saskia,

Dat klinkt echt super leuk! Vervelend zeg dat je thuis in de weg loopt en dat je nu een hele week naar de sprookjescamping moet! Poeh hey! Hahaha!
Leuk vooruitzicht!

x miranda

Wat leuk!!! En ik weet dat er vorig jaar iemand van het forum heen is geweest en die was erg positief. (wie weet ik echt niet meer.....zwanger he!)

Oh en zin in zaterdag, hopelijk vinden Rik en Feline elkaar leuk in het echt! (net alsof ze iets te zeggen hebben!)

groetjes Maris

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-01-2009 20:06:02'));

Wat leuk!!! En ik weet dat er vorig jaar iemand van het forum heen is geweest en die was erg positief. (wie weet ik echt niet meer.....zwanger he!)

Oh en zin in zaterdag, hopelijk vinden Rik en Feline elkaar leuk in het echt! (net alsof ze iets te zeggen hebben!)

groetjes Maris

Hoop ook dat ze elkaar leuk vinden, maar net zo goed lopen ze elkaar mis door alle kindjes die er zijn Nou ik denk da ik Rik echt wel even ga voorstellen aan Feline hoor!!

XX

Tuurlijk gaan ze even kennis maken! Feline zit wel in de nee fase en mensen weg duwen, dus ze zal misschien wat krengerig doen hihi.

Heb jij een digitale camera die je mee kan nemen?

groetjes Maris

Ja die neem ik mee!! En Rik is heel enthousiats en een kroelkont, dus als ie haar lief vind is ze de sjaak zeg maar hahaha

wat lekker een weekje weg
tsja als je anders toch in de weg loopt.

hier gaan ze binnenkort ook slopen en breken,ook voor een nieuwe keuken,eerst fijn in de rommel zitten,maar ach daar krijg je wat moois voor terug,

gr petra

Hey Saskia.. Ik ben er zelf nooit geweest maar de zus van mijn man is er vorig jaar met man en kleine geweest.. Die vonden het helemaal geweldig!!
Er is enorm veel te doen voor de kleintjes, en zelfs in de toiletten/douches is gedacht aan het sprookjesthema, want de wasbakjes zijn helemaal in feeenstijl..
Ben benieuwd hoe jij het vind.
Gr, Anne-Marie

Terug
Bovenaan