Weekje weg geweest....

En wat hebben we genoten, allemaal.... en wat waren we blij om elkaar weer te zien afgelopen zaterdag!

Mijn moeder vroeg ons maanden geleden of wij het goed zouden vinden als zij een weekje met de kinderen op vakantie zouden gaan, dat leek haar nou helemaal het einde. Wij vonden dat een superplan, leuk voor mijn ouders, geweldig voor de kinderen en wij zouden een weekje ´de handen vrij hebben ´, ook geen onaangenaam vooruitzicht.

Mijn ouders boekten Landal Greenpark Vennebos en wij dachten opeens... dan gaan wij ook lekker weg. Het werd Andalusie, zuid spanje. En wat hebben we genoten, van elkaar, van de cultuur in Sevilla en Cordoba, van het strand van Marbella, van de wijntjes, de tapas, het heerlijke eten, het uitslapen, de kroegjes, terrasjes, boeken lezen en gesprekken kunnen afmaken, van de stilte en de rust..... Het was écht een superweek.

De kinderen zijn tot en met verwend en hebben supergenoten van alles, maar wat waren we allevier blij dat we elkaar zaterdag weer zagen, dat was écht toch het allerfijnste van de hele vakantie... weer thuiskomen en samen met z ´n viertjes nog een heel weekend voor de boeg.

Ik kan het echt iedereen aanraden, zo ´n break met z ´n tweetjes, zeker als je weet dat je kinderen in de beste handen zijn. Voor ons was dit voor het eerst dat we zo lang zonder ze weg waren, maar het is echt super gegaan. En nu knuffelen en kroelen we al dagen nog meer dan anders hahahaha. Tot slot nog een foto van mijn twee liefies

Spannend hoor bij Puk en Pelle!

Groetjes
Susan, die echt supertrots is op haar twee kanjers

Wauw, dat klinkt erg goed Susan. Wat heerlijk dat jullie allevier zo genoten hebben!
Ik geloof dat ik nu (nog) geen week zonder mijn kinderen zou kunnen, maar wie weet over een paar jaar.....
Heerlijk dat jullie er weer helemaal tegen kunnen en wat een ontzettend schattige foto van je kinderen. Super.

Groetjes,
Geeske.

Lieve Susan,

Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo fantastisch hebben gehad met zijn tweetjes. Ik weet natuurlijk als geen ander hoe heerlijk die rust is . Volgend jaar ga ik weer, hahaha!

En wat fijn dat de kids het ook zo leuk hebben gehad. Leuke foto trouwens...allebei hun vingertje in de mond van de spanning, hahaha. Maar uhm.....wat hebben je ouders met Gijs zijn krullen gedaan??!!

Groetjes en tot heel snel....

Fonske

P.s. werk jij op woensdag??? Was het ma-di en do of.......?? Woensdag  1 en 8 oktober zijn de kids gewoon thuis omdat M. op vakantie is, dus wellicht kunnen we dan wat afspreken???

Wat heerlijk zeg!
Ik kan me heel goed voorstellen dat het super is om eens een keer met zijn tweetjes weg te zijn,nergens aan te hoeven denken.....
Wij zijn nog nooit in die zeven jaar dat we papa en mama zijn samen een nacht  weg geweest,ik heb daar zo'n moeite mee.
Niet dat ik het afkeur hoor,integendeel,maar ik heb het altijd uitgesteld,manlief ook trouwens.
Maarrr,wij gaan in oktober één nachtje(jawel,wel één hele nacht)met z'n tweetjes in een hotel in Noordwijk.
Het leuke is dat manlief van niets weet en dat laat ik zo,spannend!
Maar super dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad,het is je van harte gegund!
Groetjes Tanja

Zo wat een luxe!

Heerlijk hoor!

Fijn om met een gerust hart op vakantie te kunnen en alle aandacht voor elkaar te hebben...

Fijn dat jullie allemaal zo genoten hebben!!

Esmé mv Kay

hoi, hoi heerlijk is dat he, even lekker voor elkaar. Wij hebben vorig jaar gewoon 2 nachtjes geboekt, niet eens zo ver van huis, maar het was heerlijk, eigenlijk moetsten we dat snel nog eens doen.... Je hebt me op een ideetje gebracht, kijken of we dat nog geregeld krijgen, we zijn nl 1 oktober 12 jaar getrouwd, ..... misschien een goede gelegenheid, haha. groetjes wendy

Terug
Bovenaan