'weekplanner'

Hoihoi,

Ik ben aan het googlen geslagen en kom zoveel tegen. Ik dacht eerst maar even hier een topic plaatsen, want wie weet heeft iemand voor mij de juiste tip.
Patrick, bijna 4, is momenteel volop bezig met begrippen als; gisteren, morgen, morgenvroeg, straks etc. etc. Nu bedacht ik me dat het misschien handig en leuk is als ik een soort van weekplanner ophang waar veel opstaat met plaatjes van bv. peuterspeelzaal, weekend, mama werken etc. etc.
Iemand enig idee wat ik bedoel en waar ik een leuke kan vinden?

x miranda

Hoi Miranda,

Is het niet handiger om er zelf 1 te maken?

Een groot kartonnen vel papier. En dan bijv. poppetjes op de dagen dat Patrick naar de psz gaat en voor je werk weer wat anders? Kruis voor bijv. het weekend, omdat je dan 'niets moet' ...

Succes in elk geval!

Sannemams

Ik zou er ook één zelf maken!! Via google kun je heel makkelijk aan leuke dagritme kaartjes komen, die je kunt uitprinten en die Patrick zelf kan kleuren en plakken.

Dan leeft t meer denk ik,

Groetjes

Hoi Miranda,

Bij de Hema verkopen ze magnetische weekplanners: http://www.hema.nl/nl-nl/home/zoekresultaten/product.aspx?productid=14690500
Er is ook magnetisch foto papier te krijgen. Dan kun je bepaalde dingen nog duidelijker voor hem maken.

Doei, Karin

Hoi Miranda,

Ik heb de PABO gedaan (opleiding voor lerares) en bij mijn afstuurschool mocht ik destijds een eigen klasje opstarten. Ik heb toen ook dagritmekaarten gemaakt (zelf). Ik gebruikte daarvoor kleurplaten uit een kleurboek van Winnie de Poeh. Helaas kan ik die niet meer vinden maar je zou kunnen kijken of ze ergens een kleurboek verkopen met plaatjes erin die je zou kunnen gebruiken. Die kun je dan kopieren, plastificeren en klaar is kees.
Ik had platen zoals buiten spelen, verjaardag vieren, fruithap en dat soort dingen. Het was een groot succes!

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan