weer één

Hallo meiden,

Ik moet even mijn hart luchten, belt mijn beste collega mij vanavond op om te vertellen dat ze zwanger is. Miemand anders mag het nog weten dus vandaar dat ze belde. Ik ben natuurlijk heel blij voor haar en gun het haar van harte, maar soms is het zo moeilijk om het altijd maar weer te moeten horen dat iemand zwanger is. Terwijl ik het zelf zo graag zou willen zijn. Jullie kennen dit gevoel allemaal en weten precies wat ik bedoel. Maar volgende week is mijn NOD dus misschien is het raak. Mijn gevoel zegt me dat ik niet zwanger ben, afwachten maar. Hé meiden ik ben een beetje weer bij gekomen dus alvast bedankt voor het lezen.
Allemaal heel veel succes met klussen en sterkte met afwachten!

kus Renske

Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt! Het wordt steeds moeilijker en volgens mij is echt heel de wereld ineens zwanger.

Ik ga duimen dat het nu wel raak is voor je, liefs Po

Hoi Renske,

Het is soms ook moeilijk. Tuurlijk gun je het iedereen maar jezelf ook natuurlijk! Laten we hopen dat we niet meer zolang hoeven te wachten tot we zelf zwanger zijn!

X F.

Ik kan me voorstellen wat je voelt hoor. Wij wachten nu al 2 jaar, zitten volop in de medische molen en als het dan lukt wordt het een miskraam. Intussen zie ik iedereen om me heen zwanger worden en maar blijven lachen en cadeautjes blijven kopen. Ik gun het ze allemaal hoor maar het wordt steeds moeilijker. Gelukkig hebben wij dan dit forum om af en toe onze frustraties op de gooien zodat we er weer even tegenaan kunnen. Ik hoop dat je snel zwanger bent!! Misschien wel nu!

x inge

Meid, moed houden hoor.
Mijn zusje is nu anderhalf jaar aan het proberen en het wil steeds maar niet. Zij heeft hetzelfde meegemaakt, collega's en familie, overal dikke buiken en bij haar helaas niet.
Soms voel ik me wat schuldig dat het bij mij wel snel is gegaan (ik was na 7 maanden in verwachting, een lieve dochter van nu 5 maanden). Ik leef enorm met haar en haar man mee.
Belangrijk is om de moed zeker niet op te geven. Meid, ik duim voor jou en voor alle andere meiden hier op het forum dat het allemaal snel positief mag worden.
Audrey

Terug
Bovenaan