weer 1 dag erbij

Hoi,Hoi, jawel weer een dag verder. En weer andere gevoelens, pijnlijke borsten (goed!) Pijn in mijn onderrug (teken van ongie??)Eerst steeds kurkdroog zijn, toen wat doorzichtig slijm en nu ineens rare witte afscheiding (sorry, nogal onsmakelijk als ik het teruglees)Is dit niet ook een teken van ongie?... Mijn nod de 17e juni, 1e test negatief en ik wacht tot ik 2 a 3 weken verder ben om weer te testen (denk ik hahha)Maar wat zijn die klachten nou? Negatief of misschien wel Positief? pffff, onzeker he?
 
Hoi Crienie,
wil je geen valse hoop geven,maar die witte afscheiding kan te maken hebben met dat je zwanger bent.(melkachtig wit)
dat heb ik gelezen op een vd sites,vlgs mij 9maand.com.
ik zal voor je duimen! gr petra
 
hoi crienie,als ik jou was zou ik niet wachten met testen.want de symthonen die je nou beschrijft wijzen duidelijk op een zwangerschap.het is nou zeven dagen geleden dat je hebt getest .ik denk dat als je nou zwanger bent wel pos aangeeft .waarom zou je nog langer in spanning willen zitten .ik zal voor je duimen en veel succes.gr anoniem
 
Hoi Crienie,

Ik heb dezelfde verschijnselen en ben een week over tijd. Daarnaast heb ik ook al twee dagen het gevoel alsof er een strak elastiek om mijn onderbuik zit waardoot ik heel kortademig ben. Toch had ik ook een negatieve test. Mijn NOD was ook de 17de en ik had de 23ste een neg test. Je wordt zo langzamerhand inderdaad echt gek van de onzekerheid. Ik hoop dat jij meer geluk hebt! Succes!!!
 
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden, Ik wacht het toch nog even af, heb net wel Romed testen besteld (hoe lang hou ik dat vol hahaa). Mijn ha is op vakantie en als ik nu weer negatief mocht testen wil ik a.s.a.p. een onderzoek. Alleen zijn vervanger is zo'n sukkel.... Wat kun je dan anders dan zo lang mogelijk wachten? Zucht...
 
Ik ga voor je duimen.
erg he dat wachten. Proberen zwanger te worden is best leuk. Alleen het wachten is niet zo leuk.

Maar je bent nog steeds niet ongi dus het zit er nog steeds in ( letterlijk misschien en figuurlijk).

Veel liefs
Brenda
 
hoi Crienie

Ook ik had de 17de mijn nod en ook nog steeds niks te bekennen, ook ik heb witte afscheiding. Echt wit. En ook veel. En af en toe heb ik ook heel erg buikpijn. Ik weet het ook niet, ik hoop dat het tekenen van zwangerschap voor ons zijn. Verder is mijn temp hoog.

Ik duim voor je

liefs,
pat
 
enne clearblue schijnt het zekerste te zijn,maar ik denk dat romed ook ondertussen wel positief zal aangeven als je zwanger bent,al kan het bijna niet missen. hou ons op de hoogte!
 
Terug
Bovenaan