Weer 1 minder op het 8 juni cluppie

Hoi dames,
Ja echt waar, ik ben de volgende die afhaakt gggrrrrr. Mijn ongi begint nu al heel licht door te komen en ik baal natuurlijk als een stekker.
Het is vandaag net alsof iedereen het even onder m'n neus wil wrijven. Ik was heel even in de stad vanmiddag en nou echt, de enen zwangere vrouw na de andere. Ik moest bijna een bakje onder m'n kin hangen voor de kwijl hihihi. Ik ging even mijn oud colegatjes op zoeken. Neemt een van hun mij appart en vraagt promd of ik zwanger ben. Ik was nog niet ongi geworden dus stond echt met een bek vol tanden. Ze zegt "het straalt aan alle kanten van je af, opgeblazen buik enzo". Ook zij ze dat m'n ogen anders stonden en m'n haren zo vielen, maar ja........nu toch het tegendeel.
Ach ja, nog een ronde kluusen maar weer!!!
Voor de andere meiden heeeeeeel veeeeeel succes en ik blijf voor jullie allemaal duimen.

Liefs, Ank
 
Ank, wat een ontzettend naar nieuws zeg. Ik vind het vreselijk voor jullie. Ik duim de aankomende ronde dat het raak mag zijn voor jullie.

Groetjes Biaggi.
 
Aaaah Ank, ik weet hoe je je voelt!! Zelfs alle tv-programma's gaan opeens over zwanger worden!! Maaaar nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!! En ik voelde me ook zo zwanger.... Zelfs na 1 dag ongi dacht ik het nog stiekum. Maar ik loop nu weer zo'n beetje leeg. Maar goed, we gaan er weer voor (ook wel weer spannend)
 
Dit vind ik goed sh*t voor je Ank, ik had het heel erg gehoopt voor je.

Op naar de volgende ronde dan maar weer he meis.

Sterkte lieverd en succes met de klus.

Kus Fabbie
 
Terug
Bovenaan