weer 2 dagen verder...

A

Anoniem

Guest
ondertussen cyclus van 46 dagen en geloof dat ik langzaam gek word...

misschien toch wel zwanger volgende moment denk ik dan toch weer van niet want ja negatief getest....echt word nu gek!wil weten waar ik aan toe ben.....
heb besloten als ik vrijdag bel voor min bloeduitslagen op pfeiffer enz ik een afspraak wil voor volgende week..of is dat te snel

HELP ik weet het echt ff niet meer wat te doen kan wel janken :-( :-( :-(

Nee, helemaal niet te snel hoor! Je moet toch zekerheid krijgen. Dat is het belangrijkste. Ik zou zeker een afspraak gaan maken.. Wat een onzekerheid zo. Sterkte!

Heey meid wat vervelend nu!! Laat die tranen lekker lopen, het helpt niet, maar lucht wel op! Ik weet niet hoe je cyclus normaal is? Je kunt altijd even bellen naar de ha voor je eigen gemoedsrust. Kop op meid!! Hopelijk ben je zwanger!!!

Dikke knuffel ciomama

Jeetje die onzekerheid!ik zal ook je ha bellen hoor! nee heb je en ja kun je krijgen!en heerlijk je tranen laten rollen alleen maar goed hoor!
was idd ook benieuwd hoelang je andere maanden zijn verlopen!
hoop dat je of zwanger bent of gauw ongi wordt!!!kun je in elk geval verder!
succes meid!
liefs

Vriendin van mij is net zwanger en heeft 2 weken negatief getest.... Vreemd maar het kan dus!

Sterkte lfs

ja het lijkt me ook wel lang genoeg geduurt te hebben zou het zeker eens aankaarten bij de ha
succes en ik duim nog steeds voor je hoor

Ow lieverd!

Waardeloos deze onzekerheid! Ik hoop dat dit gevoel beloond zal worden met eeuwige blijdschap!!

Terug
Bovenaan