Weer 3 maanden...

A

Anoniem

Guest
Helaas afgelopen weekend weer ongi geworden. We hadden na 2 pauzerondes besloten weer voor IUI te gaan. Kreeg mijn man gisteren koorts, zoveel dat we het niet omlaag kregen met paracetamol. Dat betekent 3 maanden wachten en dan weer een nieuwe opzwemtest.

Zo al met al zijn we dan weer een half jaar verder tov onze laatste IUI-poging, want ik ben net ongi, dus we moeten maar liefst 4 rondes wachten. En hopelijk valt dan ons geplande uitje ivm ons 5 jarig huwelijk niet precies in de dagen dat ik op controle moet, anders moeten we nog een cyclus wachten.

We balen enorm. De kans dat het 'natuurlijk' lukt is nu ook minimaal zei de vrouw die ik aan de lijn had.

Er zit dus niks anders op, dan het echt proberen los te laten en tot mei te wachten.
Wenser

Hej meid,
wat balen zeg...Kan me er zelf weinig bij voorstellen want wij beginnen net maar toch...geloof zeker dat je je nu rot voelt..Sterkte echt heel veel sterkte en ik wens je alle goeds..

Liefs

Ja balen is dat! Hadden wij ook en de 2 cycli daarna op vakantie... Misschien brengt het net als bij ons geluk!

Achteraf gezien vonden wij het toch wel lekker om verplicht een aantal maanden rust te houden, hoewel we op het moment zelf behoorlijk baalden.

Probeer in de tussentijd lekker jullie gedachten te verzetten, des te eerder zijn de maanden om!

Liefs Daisy

Moest ook gelijk aan jouw verhaal denken Daisy!
Dat wist ik nog idd.

Wij zitten idd ook met die stedentrip. En dan gaat in juli of juli de kliniek een maand dicht en gaan wij denk ik in sept. ook nog op vakantie.
Al met al weinig pogingen dit jaar.
En je weet natuurlijk niet of 3 pogingen IVF in het pakket blijven. Het leek me nu juist fijn om dit jaar optimaal te proberen. Maargoed. T lichaam is de baas he?

o wenser wat ontzettend balen meid.. Ik hoop dat het dan over 3 maanden allemaal goed uitkomt of dat er misschien toch een stiekem kadootje voor jullie in de toekomst is weggelegd want zoals je zelf al zegt het lichaam is de baas en laat zich vaak niet dirigeren.. Sterkte en succes!!

Wat een rot bericht Wenser.
wat vervelend dat dit zo gaat.
Hopelijk lukt het over 3 maand.
Trouwens, als de kliniek dicht is, kun je toch naar een ander?
sterkte

Volgens mij kun je niet voor 1 x naar een ander, dan moet je daar ook weer de hele riedel door qua testen enzo.

Het is vast ergens goed voor! ;-)

Succes deze wachtperiode!

X

Terug
Bovenaan